Re: odwyk

Data: 2003-01-22 19:57:38
Temat: Re: odwyk
Od: "Iwona Strusińska" <i...@x...wp.pl>

Niech się zgłosi do Monaru. z tego, co wiem to jednak oni byli zawsze
najskuteczniejsi. Podobne typy leczenia (na siłę, jak ty to określiłaś
oferują szpitale psychiatryczne) I powiem ci, że z doświadczenia wiem, że i
tak jest potrzbne wola, bez niej to nic się nie da, choc czasem te ośrodki
to nawet wolę w człowieku uzależnionym próbuja odtworzyć, słowem dokonują
swojego rodzaju cudu - zrobienbia coś z niczego :(