Re: ograniczenie możliwosci pracy dla emerytów i rencisów

From: "Katarzyna G." <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: ograniczenie możliwosci pracy dla emerytów i rencisów
Date: Wed, 6 Mar 2002 19:42:01 +0100

Chyba będzie ciężko.
I tak źle i tak niedobrze.
To bardzo trudny temat i każdy patrzy pod swoim (i innym) kątem.
Pogdybajmy ....
Gdyby emerytury i renty były większe, to mniej byłoby osób dorabiających do
tych świadczeń.
Gdyby pracodawcy chcieli dać szansę absolwentom jako osobom bez
doświadczenia i zatrudnić ich zamiast doświadczonego emeryta czy rencistę
też by zmieniło sytuację.
Gdyby pracodawcy mieli więcej pieniędzy na zatrudnienie pracowników to też
byłoby lepiej.
Kto ma jeszcze jakieś propozycję co zmienić, aby wil był syty i owca cała?
Poza tym nie wiem, ale jesli emeryt czy rencista wybierze pracę, choćby o te
100 zł więcej, a potem zakład pracy padnie, albo go po prostu zwolni w
ramach redukcji etatów to co wtedy? Będzie bez pracy i świadczenia
ZUS-owskiego, emeryturę raczej dostanie, ale rencista renty może tak łatwo
nie odzyskać, będzie znowu więcej ozdrowień w ZUS-ie, no bo "skoro mógł
Pan/i pracować to jest Pan/i zdrowy/a...".
Płakać się chce.
Zobaczymy co wymyślą, wtedy się pomartwimy.... :-(

Pozdrawiam

Katarzyna G.

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
> Może jednak wybrać tą pracą za 560 zł
> Zawsze to 100 zł więcej , a i składki się liczą i zwiększą rentę czy
emeryturę.
> Tylko że to będzię znowu bruździło Rządowi - bo nowe miejsca pracy nie
> powstaną :(
>
> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
>
> +-------------------------------+
> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |
> +-------------------------------+

06.03 robercikus
08.03 LM
19.03 t...@p...onet.pl
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla