ogrod dla leniwych c.d.

31. Data: 2003-09-27 18:15:38

Temat: Re: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:bl38s8$s9m$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Ja nawożę obornikiem, ogród posiadam:-)
>
> Pozdrawiam
> Marta

No to przepraszam Martusiu:-)

Chodzi mi tylko o to, że Elfir/Elfira (ciągle nie wiem, którego rodzaju się
trzymać) wrzuca wszystkich grupowiczów do jednego worka (na bardzo mglistych
podstawach, nawet postów nie czytając dokładnie), wg mnie niepotrzebnie
stosując podział "Elfira vs reszta świata".

A ja jestem Siciarski, a nie reszta świata:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

32. Data: 2003-09-27 19:11:47

Temat: Odp: ogrod dla leniwych c.d.
Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl4mjc$70k$...@a...news.tpi.pl...

> Chodzi mi tylko o to, że Elfir/Elfira (ciągle nie wiem, którego rodzaju
się
Elfir

> trzymać) wrzuca wszystkich grupowiczów do jednego worka (na bardzo
mglistych
> podstawach, nawet postów nie czytając dokładnie), wg mnie niepotrzebnie
Bo taka nagonka byla, a glosow poparcia (procz twego) jak na lekarstwo ;-)

Elfir

33. Data: 2003-09-27 20:07:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stosując podział "Elfira vs reszta świata".
>
> A ja jestem Siciarski, a nie reszta świata:-)

Ciebie nawet reszta świata nie chce:-))

Pozdrawia boletus

34. Data: 2003-09-27 20:27:05

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm>

> się
> Elfir

> mglistych
> Bo taka nagonka byla, a glosow poparcia (procz twego) jak na lekarstwo ;-)

;-)Kurde,
a w zamian za to poparcie (na lekarstwo;-)) mogę na Ciebie mówić per Elfira?

No nie pasuje mi rodzaj męski do Ciebie i już... Może i nietolerancyjny i
nienowoczesny wieśniak z Gór świętokrzyskich jestem, ale mi nie pasuje:-(
Do Jana M. Rokity też per "Janie Marysiu" by mi przez pharynx ani tonsil nie
przeszło.

OK?

A nagonki nie było:-) i nie życzę Ci abyś wpadła na inną grupę z postawą z
teleturnieju "Wiem wszystko, bo właśnie zrobiłam dyplom i mam notatki z
wykładów":-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

35. Data: 2003-09-27 20:43:14

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał

> Ciebie nawet reszta świata nie chce:-))

Ja bym Cię prosił o nie pisanie czegokolwiek pod moimi postami.

Pogadam z chęcią jak minie Ci ta umysłowa obstrukcja. OK?

A może Ty masz priampizm? albo stulejkę na mózgu?

Pozdrawiam
p...@r...pl

36. Data: 2003-09-27 20:52:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym Cię prosił o nie pisanie czegokolwiek pod moimi postami.

Pod jednym warunkiem - skończ z takimi tekstami,
jak poniżej.W ogóle nie wymieniaj mnie w swych postach.OK?

> Pogadam z chęcią jak minie Ci ta umysłowa obstrukcja. OK?
>
> A może Ty masz priampizm? albo stulejkę na mózgu?
>
> Pozdrawiam
> p...@r...pl

Pozdrawia boletus

37. Data: 2003-09-27 21:39:22

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pod jednym warunkiem - skończ z takimi tekstami,
> jak poniżej.W ogóle nie wymieniaj mnie w swych postach.OK?

A cóż to zmieni?

Pozdrawiam
p...@r...pl

38. Data: 2003-09-28 00:08:53

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <p...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bl4s67$v4$...@a...news.tpi.pl...

> a w zamian za to poparcie (na lekarstwo;-)) mogę na Ciebie mówić per
Elfira?
Dlaczego nie moze byc ta Elfir? Tylko dlatego ze imie nie konczy sie na a?
Imie Jennefer, Carrie tez nie.
Ale mozesz, chociaz wole w takim przypadku Elfirka ;-)

> A nagonki nie było:-) i nie życzę Ci abyś wpadła na inną grupę z postawą z
> teleturnieju "Wiem wszystko, bo właśnie zrobiłam dyplom i mam notatki z
> wykładów":-)))
Ja mam taka postawe?
Nigdy na tym forum nie zaprzeczalam osobom, ktore prezentowaly swoje
doswiadczenia z uprawa danej rosliny.

Elfir

39. Data: 2003-09-28 07:38:38

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to przepraszam Martusiu:-)

Nie gniewam się:-)

Pozdrawiam
Marta

40. Data: 2003-09-28 12:48:13

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał

> Dlaczego nie moze byc ta Elfir? Tylko dlatego ze imie nie konczy sie na a?
> Imie Jennefer, Carrie tez nie.

Nie,
Imiona żeńskie z różnymi końcówkami akceptuję, bo.... są żeńskie.

> Ale mozesz, chociaz wole w takim przypadku Elfirka ;-)

Dobra;-)

> Ja mam taka postawe?
> Nigdy na tym forum nie zaprzeczalam osobom, ktore prezentowaly swoje
> doswiadczenia z uprawa danej rosliny.

O postawie w innym post cie:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl