Re: ogrodzenie betownowe

Data: 2011-04-26 13:42:05
Temat: Re: ogrodzenie betownowe
Od: skorka <p...@t...pl>

On 26 Kwi, 13:51, Kadar <o...@g...com> wrote:
> Jak sie nie da inaczej to trzeba tluczkiem a nawet mlotkiem. Czlowiek
> czlowiekowi ... itd.
> Moje uwagi byly natury ogolnej ale nie trwam zatwardziale przy swoim
> jesli ktos ma rzeczywiste powody. Sam bym czasami odgrodzil sie jak
> bym mogl. Moi sasiedzi maja tarasu 20m2 a stawiaja ploty prawie na 2 m
> wysokie. Nie lubimy siebie i chetnie bysmy zjedli popijajac chianti -
> taki nasz rod.
>
> KADAR

To nie tak. Widzsz, ja sie nie ciepam z geba po sasiadach w stylu
Kargula i Pawalka, za byle co. Mnie tam moga wieszac czerwone firaniki
i pomalowac elewacje na rozowo. W kwestii sasiedztwa to jestem raczej
za
kurtuazyjnym halarju - tenks - and ju? - tenks - hi - hi
Zwlaszcza, jesli z sasiedztwem nie laczy cie niec procz gatunku.

Natomiast fakt, ze jestem dla niech od lat jakas inna
bo nie przepadam za godzinnymi plotkami na stojaco, na goraco, vodkom
ewery dej, to wyewoluowalam przez nasicie lat na NIE i koniec.

Nie rozumiem jednak, co miales/las na mysli, piszac
ze maja duzy taras a ploty wysokie - co ma jedno
z drugim. Moze to Twoj problem i polega na permanentnej
zazdrosci sasiadom tarasow, których Ty mieć nie mozasz.
No sorry ;->
--
skorka