Re: ogrzewanie gazowe dom

Data: 2006-02-16 21:56:42
Temat: Re: ogrzewanie gazowe dom
Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl>

Użytkownik "Poola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c4e66$43ef4d9e$57cfa86d$29517@news.chello.pl...

> Nie obrażam nikogo, pytam tylko o jedną rzecz - masz dom prawie 400mkw?
Jak
> masz to napisz ile zużyłeś gazu w styczniu. Pytam czy dużo nie po to, żęby
> pochwalić sięjak świetny mam dach, jakie ocieplenie i jaki piec -

Chciałbymn zwrócic Ci uwage na to, ze to jest grupa dyskusyjna, a nie serwis
, czy punkt usługowy, gdzie , jesli zapłaciłaś, mają obowiazek odpowiadac na
Twoje pytania stojąc na baczność;-).
Tutaj ludzie wymieniają się wiadomościami, dyskutują i, owszem, pomagają
sobie. Ale na pewno nie mają żadnego obowiązku bezwarunkowo odpwiadać na
każde pytanie Pooli, które ona raczyła zadać.
A więc jesli zadajesz pytanie i oczekujesz od ludzi dobrej woli rzeczowej
odpowiedzi, to też zachowuj się tak, jak chciałabys, aby inni w stosunku do
Ciebie zachowywali się i na zadawane pytania sobie pytania też odpowiadaj!
Moze pytający np. chciałby wiedzieć, jakich pieców unikać, albo, przeciwnie,
czego szukać.

--
Pozdr