Re: on kocha inna, ale mnie tez

Data: 2003-06-08 21:08:35
Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Z. Boczek" <z...@U...pl>
mówi:

>Gdy facet:
>- ma dla Niej godzinkę-dwie rano i potem tyle, ile w pracy,
>- niczego nie obiecuje,
>- mówi, że bardziej kocha żonę i dzieci,
>- nie popiera miłości czynami (bo kiedy - po bułki rano lata?)?
>
>Dziwne, naprawdę :)

Naprawdę?
Na począteczek miłe słówka, niezobowiązujące zauuroczenie, spotkanie,
jedno, drugie, trzecie. Żadnych obietnic, sytuacja jasna, dłuższe
rozmowy, fascynacja po kawałeczku rośnie, następne spotkania, nadal bez
obietnic, wzajemne zapewnianie się o sytuacji, kolejne spotkania, to już
prawie zwyczaj, fajnie się rozmawia, kawałek po kawałku, ona nie
rozgląda się juz za innymi, on po prostu jest, może myśli o nim i poza
pracą... W końcu zaczyna jej być za mało, chce troszkę więcej... I tak
dalej.

>A to nie domena nastolatek? :)

Absolutnie nie. :)

>Podobno tamta głupia nie jest, Agati pisała :]

Miłość nie sługa. :)

>Widać mąż Agati w łóżku jest herosem, albo ma dar hipnozy w oczach, że
>tak się zatraciła w kolesiu.
>IMHO.

Albo uczucie przysżło powoli i właśnie zaczęło się domagać uznania.

Agnieszka
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)