Re: [opinie] Wkretarka

From: Marcin Lubojański <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: [opinie] Wkretarka
Date: Sun, 25 Jun 2006 20:31:05 +0200

Reseller napisał(a):
> Zastanawiam sie nad zakupem wkretarki akumulatorowej, raczej do
> zastosowan amatorskich. Przegladalem Allegro, sklepy itd... Nie chce
> kupic tandety "marketowej" za 50 zl. Ciekawe parametry maja: Einhell,
> Skill, Bosch juz o DeWalt nie wspomne... Interesuje mnie raczej nizsza
> polka ale urzadzenia markowego. Co mozecie polecic? Nie jestem totalnym
> amatorem ale na "niebieskiego Boscha" po prostu szkoda mi kasy, choc
> wiem, ze sprzet jest zacny. Oczekuje opinii na temat Enihella i
> ewentualnie wybranych modeli Skilla moze innych marek - tak do 200 zl.
> [...]

Ja mam Bosha IXO. O wyborze zdecydowały bardzo małe rozmiary i bateria
li-jo (choć to może być też minus bo nie można wymieniać baterii). Z
minusów - nie ma "sprzęgła" - wkręca do oporu i nawet dłużej - nie
przeskakuje przy za dużym oporze. Wybrana za punkty Payback. Ogólnie
jestem bardzo zadowolony. Może leżeć pół roku i zawsze jest gotowa do
pracy.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica