orzech włoski

1. Data: 2000-10-24 08:55:41

Temat: orzech włoski
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten temat był już poruszany, mam tylko jedno pytanie: czy komuś udało się
znaleźć producenta szczepionego orzecha włoskiego?

2. Data: 2000-10-27 06:03:39

Temat: Re: orzech włoski
Od: "Marek Ołowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten temat był już poruszany, mam tylko jedno pytanie: czy komuś udało się
> znaleźć producenta szczepionego orzecha włoskiego?
>
> A można wiedzieć po co Ci szczepiony orzech? Nieszczepiony też rośnie bardzo
dobrze i raczej nie choruje.
Marek

3. Data: 2000-10-27 11:35:49

Od: " " <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze i raczej nie choruje.
> Marek
> W zasadzie zgadzam się z tobą. Sądzę jednak, że skoro gdzieś(?) ktoś(?) robi
coś tak trudnego jak szczepienie orzecha to wartoby się dowiedzieć po co i
dlaczego. Napewno lepiej niż siewka powtarza cechy rodzicielskie co pozwoli
wyodrębnić egzemplarze o cienkiej łupinie i dużym owocu, zapewne wcześniej
zaczyna owocować i osiąga mniejsze rozmiary (drzewo, nie owoc)

Barbara Guzek

http://republika.pl/guzekszkolka/

4. Data: 2000-10-27 12:09:28

Temat: Odp: orzech włoski - jednak choruje
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Ołowski <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...

> dobrze i raczej nie choruje.

A antraknoza orzecha włoskiego? (nieszczepionego :))Jak sobie z tym
poradzić - drzwo dorasta już do dachu piętrowego domku i opryskać nie dam
rady.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2000-10-30 12:27:12

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyodrębnić egzemplarze o cienkiej łupinie i dużym owocu, zapewne wcześniej
> zaczyna owocować i osiąga mniejsze rozmiary (drzewo, nie owoc)

Moja znajoma twierdzi, że owoc orzecha włoskiego, którym mnie poczęstowała
dało
drzewo rosnące od trzech lat na jej działce. A posadziła małe drzewko.
Pozdrawiam Krystyna

6. Data: 2000-10-30 12:42:03

Temat: Odp: orzech włoski
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tjpah$399$...@n...tpi.pl...
> Moja znajoma twierdzi, że owoc orzecha włoskiego, którym mnie
poczęstowała
> dało
> drzewo rosnące od trzech lat na jej działce. A posadziła małe drzewko.

Orzech prowadzony z nasienia dał owoce po bodajże siedmiu latach.

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-10-30 13:19:52

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@z...polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8tjq76$n5f$...@z...polsl.gliwice.pl...
> Orzech prowadzony z nasienia dał owoce po bodajże siedmiu latach.
Szczepiony, po 7 latach 2 owoce z czego jeden usechł.
Pozdrawiam, Jerzy.

plan zagospodarowania
morelośliwa (śliwomorela)
Ochojnik.