Re: osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)

Data: 2013-02-11 21:17:01
Temat: Re: osobowość prawna szczypioru : cebulka czy tez źdźbło? :)
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

W dniu 2013-02-11 20:56, Johnny pisze:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" ma small problem:

> Ja bym tu widział raczej Lance'a Amstronga. Nie pozostaje nic innego
> jak zdyskwalifikować dziada za doping;-(

:)
Mówią ,że wszyscy biorą a Lance był tylko zbyt pazerny
i wygrał o jeden czy dwa wyścigi za dużo
:)
U mnie był to nie tyle doping co pewien zabieg
coś w rodzaju odnowy biologicznej tzn po przyniesieniu do domu
doniczkę, którą codziennie fotografuje wstawiłem na nieco ponad 2
godziny do cieplej wody.
Zabieg ten sprawił,że szczypiorki w tej donicy prędzej zaczęły rosnąć i
nadal są o jakieś 2-3 cm wyższe niż w pozostałych

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405636
_502671816437998_1667059443_n.jpg
:)
Za parę dni wszystkie źdźbła skończą w jajecznicy rozpoczynając
jednocześnie kolejną edycję.
Bardzo jestem ciekaw czy ta cebulka Szurkowski znowu będzie najszybciej
rosnącą ?
:)
Swoją droga jednak dzienny przyrost 30mm czyli 2 razy więcej niż inne
budzi pewne podejrzenia.
:))
--
z pozdrowieniami i uśmiechami