osprzet elektryczny

1. Data: 2005-09-23 05:53:59

Temat: osprzet elektryczny
Od: "Lukasz" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jak w temacie co mozecie polecic z osprzetu elektrycznego. Chodzi mi o
gniazda przelaczniki sciemniacze gniazda RJ i RTV TV SAT.
Czy firma legrand jest godna polecenia? W kilku miejscach tak mi powiedziano
ze to dobry wybor.

2. Data: 2005-09-23 08:00:47

Temat: Re: osprzet elektryczny
Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2005-09-23 19:32:05

Od: "Dobra, dobra" <d...@p...fm.nie.spamowi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rycho" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Lukasz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
> powiedziano

polo
tansze i lepsze
mialem kiedys okazje robic teleinformatyke legranda i co sie naklalem to
moje
teraz lepsze robią, ale ja juz robie w polo i polecam

4. Data: 2005-09-25 13:33:09

Od: "Laris" <o...@p...onet.pl.wywalsmieci> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobra, dobra" <d...@p...fm.nie.spamowi> napisał w
wiadomości news:dh1l7r$i1g$1@news.agh.edu.pl...

> [...]
> moje
> teraz lepsze robią, ale ja juz robie w polo i polecam

Ja mam serie polo optima. Nie narzekam. Legrand tez ladny, ale swoje
kosztuje. Dla mnie wydatek na polo byl juz sporym wydatkiem:) A troche
tego musialem kupic:)

Laris

Ile biora w Warszawie za ukladanie glazury (materialy moje)?
Ulga remontowa - ulga "gazowa"
Obicie drzwi wejsciowych skajem lub derma
Specjalista od drzwi i okien
Czy tynk na ścianach jednowarstwowych (np. Porotherm 44) pęka ?