oszukane tiramisu

1. Data: 2001-10-17 15:23:33

Temat: oszukane tiramisu
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam dzisiaj w centrum handlowym Janki i w kawiarence "Nova" skusilo mnie
ciastko o nazwie tiramisu. Bylo bajonsko drogie (11 zl !!!) ale postanowilam
wynagrodzic sobie trudy zakupow. Okazalo sie, ze za ta ekskluzywna cene pod
ekskluzywna nazwa kryje sie straszna tandeta. Zwykly biszkopt z dodatkiem
jakichs orzechow czy migdalow, trudno zidentyfikowac, nasaczony czyms
alkoholowym o smaku neutralnym, przelozony biala masa o smaku smietany z
cukrem i zelatyna, calosc posypana wiorkami czekoladopodobnymi. To skandal,
zeby takie cos, co w zadnej mierze smakiem nie kojarzy sie ze swoja nazwa
sprzedawac i to za takie pieniadze! A czy Wam zdarzylo sie kupic kiedys cos
co mialo byc ekskluzywnym przysmakiem a okazalo sie byle czym?

Agata Solon, naturalnie mocno zdegustowana

1. Data: 2001-10-17 16:02:39

Temat: Re: oszukane tiramisu
Od: "Paul" <p...@p...ch> szukaj wiadomości tego autora

> A czy Wam zdarzylo sie kupic kiedys cos
> co mialo byc ekskluzywnym przysmakiem a okazalo sie byle czym?

Szkoda, bo tiramisu jest doskonale i na dodatek latwe do zrobienia.
Pamietam kupiona w delikatesach saltke z kraba.... to byj zjelczaly majonez
w ktorym ukrywala sie mikroskopijna krewetka.
--
Amicalement Paul Urstein

1. Data: 2001-10-17 17:04:45

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Agato, namietnie. Chcialbym zauwazyc, ze w dobie postepu i
mechanizacji coraz wiecej rzeczy nazywane jest okresleniami dotyczacymi
zupelnie innych produktow - poczawszy od camembert made in Poland w
supermarkecie po restauracje (trufle swieze, hi hi). Signum temporis

V.

1. Data: 2001-10-17 18:09:32

Od: "Tomasz Wronikowski" <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata Solon" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> co mialo byc ekskluzywnym przysmakiem a okazalo sie byle czym?

Sledzie w smietanie.... Długo szukałem tego bardzo małego fragmentu sledzia
w morzu śmietany... Byłem nie tyle co rozgoryczony a wściekły kiedy drugie
opakowanie okazało się być TAKIE SAMO!

1. Data: 2001-10-18 07:41:41

Od: Marcin Platek <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9qk8ah$1it$1@news.tpi.pl>, a...@p...onet.pl says...
> [...]
> co mialo byc ekskluzywnym przysmakiem a okazalo sie byle czym?
>
> Agata Solon, naturalnie mocno zdegustowana

jak chcesz niezle tiramisu to wpadnij na jana pawla II (w warszawie) do
takiej wloskiej knajpy , zaplacisz w prawdzie 16 pln ale chyba warto
jest na prawde super, zreszta jak pozostale zarcie w tej knajpie :)

1. Data: 2001-10-18 07:46:12

Od: "Tomek" <t...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wystarczy tylko troch dobrej kawy, biszkopty, serek Mascarpone, zółtko, i
gorzka czekolada na wierzch a wyjdzie coś naprawde bajecznie smacznego, bez
porównania do tego co kupiłaś.
Pozdr,
TG

1. Data: 2001-10-18 07:57:09

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@i...com.pl> napisał w wiadomości
[...]

No i napewno wiecej i taniej.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-18 11:20:36

Temat: Odp: oszukane tiramisu
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Solon <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qk8ah$1it$...@n...tpi.pl...
> Bylam dzisiaj w centrum handlowym Janki i w kawiarence "Nova" skusilo mnie
> ciastko o nazwie tiramisu. Bylo bajonsko drogie (11 zl !!!)

o to Ci współczuję, zdzrzyło mi się kiedyś jeść co prawda "tort tiramisu"
na imprezie urodzinowej, ktoś to cudo nabył m Mariott'cie było to w
kształcie kapelusza
wyglądało bajecznie i smakowało takoż.
ula.

1. Data: 2001-10-18 11:53:26

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nauczke (kolejna) ze tzw. wyroby cukiernicze z bardzo nielicznymi
wyjatkami nie sa warte jedzenia. Tiramisu zrobie sobie sama.!
Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-10-18 12:09:46

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona szumnie zwana Tomek wzięła i naskrobała, co następuje:

> a wystarczy tylko troch dobrej kawy, biszkopty, serek Mascarpone,

A że się glupio zapytam....skad wziac Macsarpone ????

pozdr.
nann ciekawa

sos winegret
Przepis na anakndę lub innego węża.