Data: 2005-07-15 15:50:21
Temat: Re: (ot) O "Twoim Stylu"
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
On Fri, 15 Jul 2005 10:19:13 -0500, in pl.rec.uroda "Iwon\(k\)a"
<i...@p...onet.pl> wrote in <db8k5f$cp4$1@news.onet.pl>:
>wykaz wiec sie swoja inteligancja i choc Ty napisz, nalegam.
nie wiem, co to jest "inteligancja" - może naucz się polskiego.
>> Ach, tak. Mojej frustracji. A po czym ją rozpoznałaś w moim poście? Po
>> tym, że Ci napisałam, że rozumiem pojęcie grupy docelowej, czy po tym,
>> że powiedziałam Ci oględnie, że mówisz rzeczy mało mądre? Frustracja
>> nie tym się objawia. Poza tym, nie diagnozuje się jej po dwóch postach
>> na newsach.
>
>to moze poczytaj swoja odpowiedz wycinajac wlasnie to co naisalas i
>tam znajdziesz to czego nie wiesz teraz.
Nie rozumiem. Może zechciej wypowiadać się w sposób zgodny z polską
gramatyką.
>> Co widać? Zrozum - gdybym w jakis sposób miała problem z tym, że mam
>> dom z ogrodem pod Warszawą, to albo wyniosłabym się do mieszkania/domu
>> w Warszawie, albo chociaż nic nie wspominała o tym, że nie mieszkam na
>> Marszałkowskiej. Ponieważ jednak go nie mam, to próba robienia
>> złośliwego przytyku pod moim adresem przy użyciu słowa, którego sama w
>> stosunku do siebie używam, jest cokolwiek nietrafiona.
>
>no czyz nie widac? patrz jaki dlugi elaborat musialas mi napisac
>teraz ;)))
Tak, bo nie rozumiesz, jak się do Ciebie mówi aluzyjnie.
>> Wróćmy zatem do tematu, od którego wyszłyśmy: TS jest pismem dla
>> pseudointeligentek, pełnym niezręczności językowych i wtrętów
>> kolokwialnych i obcojęzycznych. Traktuje o nieciekawych ludziach, a w
>> wywiadach przemycane są delikatne jak słoń w składzie porcelany aluzje
>> do kampanii reklamowych, w których uczestniczą osobistości polskiej
>> muzyki i filmu. To jest moja opinia - całkowicie zgadzam się z
>> artykułem, do którego link tu podano.
>
>wreszcie cos merytorycznego :)
Miałaś się do tego ustosunkować, a nie to zauważyć. No, ale widocznie
nie masz nic do powiedzenia.
>> Jak wyżej, to znaczy? Mam Ci to, co napisałam, przekazać w sposób
>> merytoryczny? Proszę.
>>
>> <db8e3f$1dh$1@news.onet.pl>
>>
>(....)
>> Ponownie - przed "i" nie stawia się przecinka. Nie "a jaką", tylko "do
>> jakiej". I przed "do jakiej" przecinek. Ponadto, takich informacji nie
>> udziela redakcja, ale dział PR wydawnictwa.
>
>czy po swoich korektach formy, mozna cos merytorycznego od
>Ciebie teraz uslyszec na ten temat?
Tak: nie umiesz pisać poprawnie.
>(...)
>
>> Wystarczy?
>
>alez oczywiscie ;))) o formie juz wiem, nie od dzisiaj.
Ach, czyli nie ja pierwsza Ci mówię, że piszesz z błedami i
niechlujnie?
>czy po swoich
>korektach,
>wciaz uwazasz, iz w kazdej gazecie poziom jezykowy powinien miec ten
>sam poziom, a nie poziom grupy docelowej?
Tak, nadal uważam, że poprawność językowa jest konieczna w
czasopismach, gazetach i książkach (z wyjątkiem, który podałam
wcześniej). To, że Ty nie umiesz pisać poprawnie, nijak nie ma się do
mojej opinii w tej sprawie.
amg
|