[ot] poszkujemy osoby, ktora zna sie na kosmetykach

1. Data: 2005-07-03 17:26:49

Temat: [ot] poszkujemy osoby, ktora zna sie na kosmetykach
Od: "Wojtek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Na początku przepraszam za małą reklamę na grupie. Mam nadzieję, że Panie mi
wybaczą.

Nowo powstająca drogeria internetowa poszukuje pani, która zna kosmetyki
(marki, firmy, rodzaje), używa ich na co dzień, orientuje się co można polecić
i ma trochę czasu, aby napisać recenzję do produktów. Praca nie obejmuje ram
czasowych. Pisać można w domu, w wolnej chwili. Generalnie mają to być
recenzje produktów jakie zamieszczają kupujący tyle, że o nieco wyższej
randze. Wymagamy znajomości tematu, ale na tej grupie to chyba nie problem. ;-)

W zamian oferujemy możliwość kupowania produktów z dużymi rabatami (po cenach
hurtowych) z darmową wysyłką i co kwartał ciekawy prezent na koszt sklepu.

W razie zainteresowania prosze o mail na adres kck at gazeta.pl

Pozdrawiam, Wojtek

1. Data: 2005-07-04 15:27:19

Od: "Magda" <m...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A tak konkretniej??

1. Data: 2005-07-05 18:43:20

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Generalnie mają to być
> recenzje produktów jakie zamieszczają kupujący tyle, że o nieco wyższej
> randze.

Dobrze zrozumiałam? Chodzi o pisanie recenzji, nie laurek?

Kaśka

1. Data: 2005-07-05 19:07:08

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Jul 2005 20:43:20 +0200, in pl.rec.uroda "Skakanka"
<n...@w...pl> wrote in <daeklu$ra2$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Dobrze zrozumiałam? Chodzi o pisanie recenzji, nie laurek?

Zapewne nie, w końcu kto w sklepie chciałby mieć napisane "ten
kosmetyk cuchnie i parchów po nim dostałam"? Ponieważ nie proponują za
to żadnej wymiernej gratyfikacji, bo zniżka na kosmetyki to takie dość
ulotne coś, a prezentu co kwartał mozna np. nie doczekać z racji
rozwiązania współpracy, to marnie to widzę.

amg

1. Data: 2005-07-05 19:48:43

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Zapewne nie, w końcu kto w sklepie chciałby mieć napisane "ten
> kosmetyk cuchnie i parchów po nim dostałam"?

:)
To miała być podpucha, ale pewnie nie doczekałabym się odpowiedzi.

> Ponieważ nie proponują za
> to żadnej wymiernej gratyfikacji, bo zniżka na kosmetyki to takie dość
> ulotne coś, a prezentu co kwartał mozna np. nie doczekać z racji
> rozwiązania współpracy, to marnie to widzę.

Ja też. Nawet gdyby zniżka była spora, a gratisy realne, to wydaje mi się to nie
fair. Jeśli to, dajmy na to, Avon (jakoś tak mi się skojarzyło z tą firmą) i mam
pisać peany na cześć plastelinowego tuszu do rzęs i w nagrodę kupić go taniej,
to ja pięknie dziękuję. Ale już jeśli wyższa półka i spore obniżki - hmmm...

Kaśka

1. Data: 2005-07-05 19:53:03

Od: "Wojtek" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> [...]

Odpowiem na grupie, bo jakieś zainteresowanie jest dostrzegalne.

Przykład recenzji produktu można znaleźć np. na
http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22158
&session=6c8df8d4e13680d0
- jest to opinia wystawiona przez osobę, która kupiła dany produkt.

Sklep, który uruchamiamy będzie działał podobnie, z tym, że oprócz recenzji
internautów/konsumentów/kupujących poszukujemy jeszcze osoby, która stanie się
"nadworną" konsultantką i podobne opinie będzie wystawiać - szczególnie w
momencie kiedy recenzje od kupujących nie będą jeszcze napływać.

Osoby nie zainteresowane proszę o powstrzymanie się od komentarzy.

Pozdrawiam, Wojtek

1. Data: 2005-07-05 19:57:07

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-05 21:53:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Wojtek* skreślił te oto słowa:

> [...]
> "nadworną" konsultantką i podobne opinie będzie wystawiać - szczególnie w
> momencie kiedy recenzje od kupujących nie będą jeszcze napływać.

A "nadworna" będzie oczywiście dostawać te wszystkie produkty do
przetestowania, tak? ;]

> Osoby nie zainteresowane proszę o powstrzymanie się od komentarzy.

Bardzo dobre podejście, bardzo... ale nie wróżę napływu klientek sposród
grupowiczek ;>

--
Lia

1. Data: 2005-07-05 19:57:40

Od: "Wojtek" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <n...@w...pl> napisał(a):

> pisać peany na cześć plastelinowego tuszu do rzęs i w nagrodę kupić go taniej,
> to ja pięknie dziękuję. Ale już jeśli wyższa półka i spore obniżki - hmmm...

I żeby była jasność: to mają być szczere opinie użytkowników danego produktu,
jeśli dana opinia będzie prezentowała kosmetyk jako słaby opublikujemy ją
różnie. Gdybym potrzebował kogoś do pisania panegiryków, pochwał i wychwalania
pod niebiosa zatrudniłbym po prostu copywriter'a.

Pozdrawiam, Wojtek

1. Data: 2005-07-05 19:57:56

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Przykład recenzji produktu można znaleźć np. na
> http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=22158
&session=6c8df8d4e13680d0
> - jest to opinia wystawiona przez osobę, która kupiła dany produkt.

Tak bo skoro kupiła to jest w stanie powiedzieć, co o nim sądzi. To jest
recenzja.

> [...]
> "nadworną" konsultantką i podobne opinie będzie wystawiać - szczególnie w
> momencie kiedy recenzje od kupujących nie będą jeszcze napływać.

A to, to jest kłamstewko, bo skoro nie napłynęły recenzje, to należy je
wymyśleć samemu. Skąd ta konsultantka ma wiedzieć jak działa krem skoro go
nie kupiła? Aaaa, ma go kupić ze zniżką, żeby opisać??!! :) Chybą że chodzi
Ci o ten kawałek powyżej- opis kremu, obiektywny, spisany z opisu
producenta?

> Osoby nie zainteresowane proszę o powstrzymanie się od komentarzy.

Nie komentujemy, dyskutujemy. To grupa dyskusyjna jest.
Agata

1. Data: 2005-07-05 20:01:01

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-05 21:57:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Wojtek* skreślił te oto słowa:

> Gdybym potrzebował kogoś do pisania panegiryków, pochwał i wychwalania
> pod niebiosa zatrudniłbym po prostu copywriter'a.

Na umowę o pracę?

--
Lia

spotkanie w Arkadii
O balsamach niby spowalniających odrastanie włosków
Czy sperma dziala na cere?
cienie Bi-Kor
czym smarowac nogi po depilacji?