owoce

1. Data: 2004-07-21 07:06:23

Temat: owoce
Od: "ata" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziwię się, że ww ielu dietach zabronione są owoce. Przecież ogólnie uchodzą
za zdrowe, maja dużo witamin itd. No i ja nie potrafie bez owoców.
Czy możecie mi polecic jakąś dietę, w której można jeść owoce?
Małgoska

2. Data: 2004-07-21 07:15:44

Temat: Re: owoce
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

ata w wiadomości news:cdl4m1$b17$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:
> Dziwię się, że ww ielu dietach zabronione są owoce. Przecież ogólnie
> uchodzą za zdrowe, maja dużo witamin itd. No i ja nie potrafie bez owoców.
> Czy możecie mi polecic jakąś dietę, w której można jeść owoce?

Dieta Wegetarianska

--
Białka są tylko otoczką żółtka, tak jak wody płodowe u kobiety. Wody odchodzą a życie
pozostaję. Jeszcze nikt nie zagospodarował wody kobiece. - Karol Braniek [Morgano]

3. Data: 2004-07-21 08:30:27

Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> writes:

> Dieta Wegetarianska

Oraz dieta zdroworozsadkowa :P

Marcin

4. Data: 2004-07-21 12:59:09

Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za zdrowe, maja dużo witamin itd. No i ja nie potrafie bez owoców.
> Czy możecie mi polecic jakąś dietę, w której można jeść owoce?

Dieta Diamondów, rozpowszechniana przez Maję Błaszczyszyn jako dieta życia.
Szczególnie na lato bardzo przyjemna. Dzień zaczynamy od owoców. Już nie
stosuję, ale nadal owoce staram się jeść na czczo (zgodne z zaleceniami MM
też).
Warrior Diet?

Magrat

5. Data: 2004-07-21 15:55:10

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magrat napisał(a):

> Warrior Diet?

jasne - na Warrior mozna jesc wszystko

no i jeszcze oczywiscie Paleo diet ma owoce

pozd
WiRAHA

W dwa miesiące
Jak zmniejszyc glod?
wino, a 1,5 kg:-(
Pytanie o indeks glikemiczny (MM)
Odchudzenie , skutki i brak konsekwencji.