Re: p a r y t e t

Data: 2010-03-24 13:32:07
Temat: Re: p a r y t e t
Od: "~*" <k...@i...pl>

Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Nie no, skąd, mieszkam w Afryce, tu nawet misjonarze jesczze nie dotarli
> :-)
-
Misjonarze wszedzie już dotarli, nawet do żłobków.

> To byli głupi mężczyźni i już wyginęli na szczęście, więc o co Ci chodzi?
> :-)
> --
> Ikselka.

A kto u Ciebie w rodzinie stanowi prawo, Ty czy mąż ?

Jesteś, Siostra, niereformowalna, a to dlatego,
że przyjęłaś "katolickie przekonania" uczuciem,
a nie rozumem. Ma to swoje zalety, ma swoje wady.

Krótko mówiąc, jeśli kk ma rację, nie dasz się nigdy
sprowadzić na złą drogę, ale jeśli jej nie ma (a co do
tego akurat ja jestem przekonany rozumowo i uczuciem
morlanym) wtedy masz zamknięte inne drogi.

Wypadałoby życzyć Ci, aby kk miał rację...
A niech tam, życzę Ci tego, choć sam w to
ani trochę nie wierzę.

zdar
al_bakarah

Ps. Oczywiście dyskusja z Tobą na argumenty
jest bez sensu, lepiej potańczyć :o)