paczki... problem

1. Data: 2002-02-10 19:27:55

Temat: paczki... problem
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec zrobilam dzis pierwszy raz w zyciu paczki.
Wyszly bardzo smaczne, tylko .... rozkleily sie.
W przepisie (byl od Basi) bylo, zeby wycinac kolka, nakladac na 1 dzem i
sklejac z drugim, po czym pozostawic do wyrosniecia.
I taz zrobilam.
I wszystkie paczki rozkleily sie na te 2 kolka, ktore wczesniej sklejalam. Czy
jest jakas metoda, aby sie tak nie dzialo???
Bo paczki wyszly wspaniale - sklepowe moga sie schowac.
Monisiatko
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-02-10 19:37:03

Temat: Re: paczki... problem
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Czy
> jest jakas metoda, aby sie tak nie dzialo???
> Bo paczki wyszly wspaniale - sklepowe moga sie schowac.

moze sklejac np. widelcem-tak jak niektorzy sklejaja pierogi.
to by byly piekne paczki z falbankami:)))

Mechcia
Monika! daj te rozklejone-ja zjem:)

1. Data: 2002-02-10 19:40:04

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Mechcia
>Monika! daj te rozklejone-ja zjem:)

Mechcia,
zniknely blyskawicznie....
wiec nawet bardzo sie nie martwie....
tylko chcialabym byc jeszcze lepsza....

Monisia

1. Data: 2002-02-10 21:19:12

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Monisiatko" <M...@i...pl> wrote in message
> [...]
> W przepisie (byl od Basi) bylo, zeby wycinac kolka, nakladac na 1 dzem i
> sklejac z drugim, po czym pozostawic do wyrosniecia.
Po sklejeniu paczkow trzeba jeszcze raz nakryc je szklanka i obciac im
wystajace brzegi.
Takie obcinanie szklanka bardzo mocno skleja brzegi. Czasem jakis sie
otworzy, ale
nie wszystkie. Trzeba tez dac im szanse rosnac po obu stronach, ja zawsze
przekrecam paczki
na druga strone. Zeby byly wyrosnie na obie strony, przed wlozeniem do
tluszczu.
Ania

1. Data: 2002-02-11 05:41:42

Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 10 Feb 2002 20:27:55 +0100, "Monisiatko"
<M...@i...pl> wrote:

> [...]
>I wszystkie paczki rozkleily sie na te 2 kolka, ktore wczesniej sklejalam. Czy
>jest jakas metoda, aby sie tak nie dzialo???

ja tez dzis robilam pierwsze paczki w zyciu, wedlughg przepisu na
paczki polskie z roza ze strony doruni - wyszly re-we-lacyj-ne! i
nawet juz zjadly sie wszystkie, przy wsparciu przyjaciol. ja tam
pelilam je klasyczna meoda 'zasciubiania' (nie wiem, kto wymyslil to
slowo, ale jest cudne) - tzn. placuszek na dlon, na placuszek dzem, a
potem zlepic brzegi ku gorze i polozyc do wyrosniecia 'zesciubiona'
strona w dol. nie rozkleil sie ani jeden. moze wiec najprostsze metody
sa najlepsze?

pozdroqwienia,
kamila
--
kids are for people who can't have cats.

1. Data: 2002-02-11 09:40:46

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W przepisie (byl od Basi) bylo, zeby wycinac kolka, nakladac na 1 dzem i
> sklejac z drugim, po czym pozostawic do wyrosniecia.

Czesc Monisiatko
U mnie w domu (jak juz sie mama zdecydowala na zrobienie paczkow :-)) paczka
zlepialismy tylko z jednego, wycietego kubkiem kolka i sie nie rozklejaly.

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2002-02-11 14:08:22

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlepialismy tylko z jednego, wycietego kubkiem kolka i sie nie rozklejaly.

Też ściubie.. a potem układam do wyraosniecia na posmarowanym tluszczem
papierze ( najlepszy xero papier), jak juz czas do smazenia, to tne papier
nozyczkami i razem z paczkiem wkladam do tluszczu. papier sie slicznie odkleja,
paczek niezdeformowany roznie sobie w woku i wszysczy zadowoleni. Qd

1. Data: 2002-02-12 20:24:40

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam
> [...]
>potem zlepic brzegi ku gorze i polozyc do wyrosniecia 'zesciubiona'
>strona w dol. nie rozkleil sie ani jeden. moze wiec najprostsze metody

a jakie duze wtedy musza byc krazki???

1. Data: 2002-02-12 20:27:27

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>odkleja,
>paczek niezdeformowany roznie sobie w woku i wszysczy zadowoleni. Qd

Hmmmm,
no to chyba w niedziele sprobuje jeszcze raz - ze "sciubaniem" :)))

1. Data: 2002-02-12 20:28:42

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Hmmmm,
no to chyba w niedziele sprobuje jeszcze raz - ze "sciubaniem" :)))

Siatka wieprzowa
coś z łososia
Grupowa strona
smalec Basi