Re: palenie ?!

From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: palenie ?!
Date: Wed, 26 Jun 2002 16:21:01 +0200

> Nie chodzę po knajpach...Jakieś 2 miesiące temu byłam z rodziną w
> restauracji "Wilanów".

i tam smierdzialo starym zjelczalym piwskiem?
dzieki za info, moja noga tam nie postanie...

> Wtrąciłam się do dyskusji tylko dlatego, że mnie to boli jak inne
> "śmierdziuchy"- zwolennicy innych śmierdzących produktów ( perfumy też
mogą
> śmierdzieć, szczególnie u nieumytej osoby)drą się: śmierdzi, śmierdzi.

dyskutujemy w tym watku o papierosach i papierosowym smrodzie a nie o
nieumytych cialach i niepranych przez cale lato rzeczach. sek w tym ze
pomimo tego ze smrod niepranych rzeczy i niemytych cial jest porownywalny z
papierosowym, jednakze wachanie smrodu palonego wlasnie papierosa jest
niezdrowe w sensie medycznym - wiec daruj sobie porowaniania (nawiasem
mowiac trzeba by cos zrobic z tymi niedomytymi, bo nos wykreca...

> niz
>
> Dlaczego z Twoich ??...Może to właśnie moich jest więcej niż Twoich na
> koncie Kasy Chorych, co?...Bardzo brzydko to napisałeś, to mnie boli.

niepotrzebnie boli - napisane to bylo w sensie tym ze skoro istnieje zasada
wspolplacenia za leczenie, dlaczego ja mam placic za kogos kto swiadomie
trujac swoj organizm doporwadza do zwiekszonej mozliwosci wystapienia
drogich w leczeniu chorób. ??
twoich skladek moze byc 10x wiecej, ale na leczenie chorob odtytoniowych
beda wydane i te twoje skladki, i jak zabraknie ( a napewno zabraknie) -
moje i innych niepalacych - to chyba nie jest eleganckie narazac kogos na
straty, prawda ? :))

> Przez 25 lat opłacałam składki i opłacam dalej,pracowałam dla Naszej
Polski
> nie po to, żeby mi potem jakiś chciwus wszystko zabrał i potem mówił, że
> wszystko jego, jego składki, a nie moje!

nie rozumiem - nic ci nie chce zabierac??

> Dziękuję i przypominam, że nie jesteś jedyną osobą, która płaci tutaj, w
> Polsce składki ZUS.

no i ? ty placisz, ja place, ci panstwo placa... a 50% gospodyn z Sopotu nie
widzi roznicy.

nie zamierzam negowac sensu placenia skladek - tylko raz jeszcze
przypominam, ze palacze i inni 'zachowujacy sie ryzykownie' powinni miec
zwiekszone skladki na swoje przyszle leczenie...

pozdrawiam Niquitinowo (to taki fajny plasterek pomagajacy rzucic nalog -
sprobuj !!!)

Adam