Re: palniki gazowe czy płyta elektryczna

Data: 2005-02-18 10:54:14
Temat: Re: palniki gazowe czy płyta elektryczna
Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

Użytkownik "Michal Sobkowski" <m...@f...adres.invalid> napisał w

> AFAIK mylisz się, to chodzi wyłącznie o w miarę równomierne rozdzielenie
> obciążenia pomiędzy fazy, a grzałki pracują na 220 V. Jeżeli instalacja
> na to pozwala, płytę można zasilać z 1 lub 2 faz (w każdym razie moją).

MOim zdaniem też Ktos mi kiedys pisał, ze urzadzenia trojfazowe pracuja na
napieciu miedzyfazowym. Jednak zapewne tak jest w przypadku wielu urzadzen
fabrycznych. Natomiast skoro kuchnia jest przewidziana do zasilania 400 lub
230V to nie bardzo sobie wyobrazam by pracowala na napieciu miedzyfazowym.

Spotkalem sie z kuchniami, ktore maja tylko 4 zyły do podłaczenia - P, N,
L1, L2