paluszki krabowe

1. Data: 2004-02-20 12:03:23

Temat: paluszki krabowe
Od: "Maciuros" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam cos takiego jak te paluszki krabowe (uzywam tylko do zup chinskich) i
nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
(mam w sobote gości a chciałbym zrobić coś nowego i dobrego).
z góry dziękuję za pomoc
pzdr

Maciej

1. Data: 2004-02-20 12:16:43

Temat: Re: paluszki krabowe
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciuros wrote:

> [...]
> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote go?ci a chciałbym zrobić co? nowego i dobrego).

na zimno mozna dodawac do salatek laczac np. z krewetkami koktajlowymi
swietnie tez komponuja sie z mango
na cieplo kiedys robilem w ciescie nalesnikowym (ale z piwem) i byly
nawet zjadliwe

btw. smieszy mnie troche nazwa tych paluszkow, tak jakby z krabami mialy
cos wspolnego :)))

wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-02-20 12:19:59

Od: Justyna Relisko-Rybak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-20 13:03, Użytkownik Maciuros napisał:

> [...]
> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote go?ci a chciałbym zrobić co? nowego i dobrego).

mój husband robi świetną sałatkę (nie będę mówić że to ja taka zdolna
jestem:-)))
potrzebne będą:
*papryka (po 1 strąku czerwonej i zółtej)
*kukurydza z puszki
*szczypiorek
*ugotowany na sypko ryż (ale tak nie za dużo, żeby to nie była sałatka
ryżowa a krabowa:-))
*ugotowane na twardo jajka (ze 3)
*i paluszki krabowe.

wszystko kroisz w kostkę, paluszki tak na 0,5 cm. mieszasz razem i
najważniejsza rzecz - sos. Oliwa z oliwek, do tego dużo wciśniętego
czosnku i cytynki (już mniej niż czosnku). nieco soli i pieprzu.
ja to robię na smak, więc sorki że nie podaję dokładnie ile czego:-(
ale czosnek musi być czuć:-))

pozdrawiam
justyna

1. Data: 2004-02-20 12:20:09

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciuros" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote goœci a chciałbym zrobić coœ nowego i dobrego).

Ja robię tak: kroję paluszki na kawałki i wkładam do majonezu ze sporą
ilością czosnku.
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-02-20 12:28:59

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> btw. smieszy mnie troche nazwa tych paluszkow, tak jakby z krabami mialy
> cos wspolnego :)))
====
To się chyba bez przerwy śmiejesz. Takich produktów jest dużo więcej.
Np.: biała czekolada - cokolwiek to znaczy, albo szynka wiejska - ani to
szynka, ani wiejska, itd...

waldek
====

1. Data: 2004-02-20 12:31:55

Od: Justyna Relisko-Rybak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote go?ci a chciałbym zrobić co? nowego i dobrego).

trochę namieszałąm:-)) ten sos to nie ta bajka.:-))
nie oliwa a majonez zmieszać z jogurtem naturalnym, dodać czosnek,
cytrynki soli i pieprzu.
sorki za wprowadzenie w błąd

serdeczności
justyna

1. Data: 2004-02-20 12:46:25

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:
> a z czego, jesli można zapytać - robione są te paluszki?

z mielonego miesa roznych gatunkow ryb
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-02-20 12:53:04

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> btw. smieszy mnie troche nazwa tych paluszkow, tak jakby z krabami mialy
> cos wspolnego :)))

a z czego, jesli można zapytać - robione są te paluszki? Patrzę czasem na
nie w sklepie rybnym (po 2 zł/sztuka) ale jeszcze nie miałam odwagi ich
kupic.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-02-20 12:54:51

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciuros wrote:
> [...]
> nie wiem za bardzo jak je mozna zrobic jako przystawke lub drugie danie.
> (mam w sobote gooeci a chcia^(3)bym zrobi? cooe nowego i dobrego).

Zrob Sushi - mniam!
Krolewna Fiona je robi takie dobre.... :)
Rozmazylem sie :)
Wracam do pracy, bo sie odchudzam i na sama mysl o Sushi Krolewny, moj
zoladek sie zaczal glosno o nie dopominac! :(( Ale sie nie dam!
Musze shudnac conajmniej o 3kg do konca marca - takie mam postanowienie
- a co!
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2004-02-20 12:58:36

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> a od czego są takie różowe - farbki dosypują?

rozowa jest tylko skorka i w niej rzeczywiscie znajdziesz jakies sladowe
ilosci kraba (konkretnie ekstraktu z kraba)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU