Re: panele na drewnianej podlodze ????

Data: 2006-05-22 19:54:04
Temat: Re: panele na drewnianej podlodze ????
Od: "przemek" <p...@w...pl>

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał

> Jeśli jesteś pewien, że nie chcesz odrestaurować drewnianej podłogi i
> wolisz ją przykryć syntetycznym szajsem, to tak, oczywiście, nie ma
> przeszkód.

święta racja - jeżeli deski nie mają dramatycznych uszkodzeń to porządne
odszlifowanie i dobrany lakier dadzą rewelacyjny efekt na długość życia 10
warstw paneli - widziałem już podłogi, które na pierwszy rzut oka usunałbym
ale jak je kończono to stwierdzenie czy to stare cy nowe było bez szukania
detali niemożliwe