panga?

31. Data: 2008-12-21 19:10:53

Temat: Re: panga?
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gilvhs$2ovi$1@opal.icpnet.pl...

> Wiem, nie musisz mi tlumaczyc, czym jest glazura.
> Ja, jako skromny matematyk, nie rozumiem, dlaczego z 20% robi sie
nagle 40%.

> th
>
> ps. przypomina to troche inne tekst, bodajze na gazeta.pl ,,maslo
> zawiera 82% tluszczu, ale nie producent nie podaje, czy w 100 gramach
> czy w 200''
>
> th

Na margarynie widziałam napis: zawiera 60%, czyli 3/4 tłuszczu. A na
barszczu białym: "gotować 10 minut w zimnej wodzie". Chwała niech
będzie absolwentom zarządzania i marketingu i innych esgiegiewu, którzy
te napisy układają.

32. Data: 2008-12-21 20:29:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> Pod warunkiem, że WIE co je. Jeśli tak jest to se może i papier
> toaletowy jeść, jeśli akurat wychodzi mu taniej, czy "zdrowiej".

No ponoć parówki się z rzeczonego papieru jak najbardziej mogą
składać, nie jest trujący :)

> Wiesz, że panga to "tucznik", ale ci nie przeszkadza? Proszę
> bardzo...

Czytaj uważniej. To nie ja robię terynę z pangi na wigilię.
Dzisiaj w markecie widziałam pangi wielkie jak szczupaki, w
promocyjnej cenie 6,98. Połowa to woda, druga połowa toksyny :>

--
Pozdrawiam - Aicha

33. Data: 2008-12-21 20:32:18

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" napisał:

> Ja, jako skromny matematyk, nie rozumiem, dlaczego z 20% robi
> sie nagle 40%.

No przecież Ci wyjaśniłam - ale biologicznie, więc może nie
zrozumiałaś :)

--
Pozdrawiam - Aicha

34. Data: 2008-12-21 20:58:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lemonka" napisał:

> na barszczu białym: "gotować 10 minut w zimnej wodzie".
> Chwała niech będzie absolwentom zarządzania i marketingu
> i innych esgiegiewu, którzy te napisy układają.

Noso? Noso? Biorą przykład z najjaśniej (hrehre) nam panujących
autorów skrótów myślowych :)

--
Pozdrawiam - Aicha

35. Data: 2008-12-21 21:05:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nie rozmrożone, ale przywiezione w tzw suchym lodzie.

No dobrze już, dobrze...
11&a=86943319
/dla nieklikatych/
Świeże ryby? Ze śmiechu pęknę. Może masz znajomą ekspedientkę w
stoisku rybnym Tesco? To zapytaj, ile czasu zajmuje rozmrażanie takich
"świeżych" ryb przed położeniem na eleganckim stoisku obsypanym lodem.

--
Pozdrawiam - Aicha

36. Data: 2008-12-21 21:14:46

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Czytaj uważniej. To nie ja robię terynę z pangi na wigilię.

To nie do Ciebie było, tylko ogólnie do konsumenta :-)

Stalker

37. Data: 2008-12-21 22:19:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 22:05:09 +0100, Aicha napisał(a):

> No dobrze już, dobrze...
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=30&w=869259
11&a=86943319
> [...]
> stoisku rybnym Tesco? To zapytaj, ile czasu zajmuje rozmrażanie takich
> "świeżych" ryb przed położeniem na eleganckim stoisku obsypanym lodem.

Niczego do jedzenia nie kupuję w Tesco, czasem tylko art. sypkie. Tam nie
ma eleganckich stoisk - jeden smród.
A pangę - moze 2 razy w roku i nigdy w supermarkecie.

38. Data: 2008-12-21 22:36:47

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Niczego do jedzenia nie kupuję w Tesco, czasem tylko
> art. sypkie.

Spoko, ja dziś w Leclercu widziałam mola (mklika?) uwijającego się
wśród kartonów z ryżem. Muszę swój ryż przejrzeć, czy aby czegoś do
domu nie przyniosłam. Albo obkleję taśmą na jakiś czas - larwy pewnie
potrzebują tlenu do oddychania ;)

> Tam nie ma eleganckich stoisk - jeden smród.

W kosmetykach też? ;)

> A pangę - moze 2 razy w roku i nigdy w supermarkecie.

Pisałam bardziej "ku potomności" - zresztą wcześniej to rozmrażanie
rzekomo świeżych ryb też rzuciło mię się na oczy.

--
Pozdrawiam - Aicha

39. Data: 2008-12-21 22:40:19

Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niczego do jedzenia nie kupuję w Tesco, czasem tylko art. sypkie. Tam nie
> ma eleganckich stoisk - jeden smród.
> A pangę - moze 2 razy w roku i nigdy w supermarkecie

To cukier, sól, ryż, kasze, mąkę itp. tylko to w Tesco kupujesz?.
Tesco to raczej w 70-80% "market żywnościowy".
Żałosne

40. Data: 2008-12-22 08:10:36

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze: