Re: para wodna.........

From: Tomasz Nidecki <s...@t...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: para wodna.........
Date: Sun, 20 Apr 2003 15:44:20 +0000 (UTC)

"Ewa K." <e...@w...pl> wrote in
news:b7ue30$ggf$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Czy ktoś skusił się na parowy pojemnik-"odkurzacz" reklamowany w
> telewizji czyszczący wszystko,kafelki,kuchenka gazowa,ubrania a nawet
> adidasy./cena 399zl/

Mnie od dawna ten "wynalazek" kusi, ale szczerze mowiac nie mam ani
odrobiny zaufania do wszelkich wynalazkow reklamowanych w TV.

Za to do czyszczenia moge jedna rzecz polecic. Kiedys mama mojego
znajomego namowila mnie na zakup produktow jakiejs firmy dzialajacej na
zasadzie marketingu sieciowego [a jako ze mam bardzo dobre doswiadczenia
z produktami takich firm, to nie miala problemow wiekszych z
namawianiem]. Nie moge sobie nijak przypomniec nazwy firmy, ale
produkowala [produkuje?] scierki z materialow, ktore nie wymagaja
detergentow.

Kupilem jedna na probe i przez 3-4 lata [!] jej uzywalem. Scierala czysta
woda rzeczy, ktorych zaden detergent nie chcial ruszac [!] - nie mam
pojecia na jakiej zasadzie co prawda ale malo mnie to obchodzilo 8].
Jesli ktos zna i moze mi nazwe firmy przypomniec to bede wdzieczny bo
chce sobie nowa taka sprawic...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
t...@t...net http://tonid.net http://endemic.org