Re: para wodna.........

From: Krzysztof <...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: para wodna.........
Date: Tue, 22 Apr 2003 16:41:48 +0200

Dnia 2003-04-20 21:42, Użytkownik Ewa K. napisał:
> Ostatnio dostałam od koleżanki tak? wła?nie ?ciereczkę-cud z mikrowłókien
> producent HEMAR SP.J.ul.Sikorskiego 21 66-400 Gorzów Wlkp.
> tel.(95) 7204768
> na opakowaniu napis: wystarczy sama woda-mikrowłókna technologia XXI wieku i
> cudowny slonecznik z motylkiem
> Niestety nie wiem jaka cena.Naprawdę polecam do prania tylko szare mydło
> nigdy detergenty.
> Ewa K.(Wrocław).

Jesli chodzi o ta sciereczke, to tez mialem sposobnosc ja uzywac i o
dziwo tak jak mowili zadzialalo. Wystarczylo dotknac lekko zwilzona
sciereczka brudu np. przy drzwiach w okolicy klamki i brud znikal prawie
sam.
I tak bylo az do momentu kiedy wzialem zwykla sciere namoczylem ja woda
i starlem brud. Co sie okazuje? Otoz w XXI wieku czlowiek ktory
wyprodukowal ta sciereczke pomyslal ze tak leniwi ludzie jak my nie maja
pojecia o zmywaniu wycieraniu itp. I zrobil na tym, fortune.
Jak sie nie wycieralo tych miejsc od miesiecy albo lat to po uzyciu
jakiejkolwiek sciery bedzie zadziwiajaca roznica !!! Oto jest wlasnie
rozwiazanie cud sciereczki.

Przyklad dotyczyl mojej mamy, jak ona byla zawiedziona, ale nie dawala
za wygrana i dlugo jej uzywala. Teraz sciereczka lezy gdzies w koncie
nieuzywana a do lask wrocily zwykle rzeczy. A tak przy okazji to po
dluzszym czasie scierki nie da sie doprac prawie niczym, szarzeje jak kazda.