Re: parkowanie

Data: 2003-02-25 20:33:58
Temat: Re: parkowanie
Od: "Janusz" <l...@o...pl>

A ja udaje naiwniaka i niby nie przyjmuje do wiadomości faktu zmiany
przepisów. Wyszedłem z założenia że skoro miałem wystawioną imiennie
legitymacje przez Starostę to tenże straosta powinien mnie zawadomic o tym
ze jego bumaga nie jest juz ważna. Jak sie to skończy tego nie wiem, licze
sie z wizyta komornika bo jak na razie zjeżdzam z parkingów bez płacenia,
inna sprawa jest fakt ze na jednych parkingach pozwalaja parkować na starych
papierach a na innych sie stawiaja. a tak w ogóle to jest porabane skoro
tyle trzeba sie obiegac by załatwic cos co ma u łatwic poruszanie sie osobom
z problemami w przemieszczaniu się. Tu chyba chodzi o zasadę: kto kogo
przetrzyma.