parowki...

31. Data: 2005-10-06 21:02:39

Temat: Re: parowki...
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <di4259$k4o$2@nemesis.news.tpi.pl>,
JerzyN <0...@m...pl> wrote:

> Czyli 60-80% ceny to marka?
> pozdr. Jerzy

Jak tak uważasz kupuj parówki Mercedesa.

Władysław

32. Data: 2005-10-06 21:27:53

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):
> Zresztą raz kupiłam Krakuski - po pierwszym kęsie
> całość wylądowała w koszu, bo nawet chrzan nie zabijał ich obrzydliwego
> smaku.

Jak Frankfurterki (które bardzo lubię) z firmy Duda - portafię zjeść pół
kilo Fr. tak po prostu, na kolację - tych nie przełnęłam ani 3 deko...
(a tanie wcale nie były - 22 zł/kg).

--
Pozdrówki,
Aneczka

33. Data: 2005-10-06 22:20:41

Od: Roman <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

maf wrote:

> ..................Kiedys kupilem czajnik elektryczny, w instrukcji
> przeczytalem ze to czajnik
> "ekologiczny". Dlaczego ekologiczny? Byla dolaczona instrukcja co z nim
> zrobic gdy bede chcial go wyrzucic, "odciac przewod - przewod do skladnicy
> zlomu, plastik do smieci"
> Pozdrawiam
> MarekF

Tak z prostej ciekawosci: czy mam rozumiec, ze pijesz wode zagotowana w
plastikowym czajniku???
Znaczy sie robisz herbate na wywarze z plastiku???

34. Data: 2005-10-06 23:30:25

Od: b...@m...pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2005-10-07 05:08:49

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 7 Oct 2005 01:30:25 +0200, Waćpanna lub waćpan Barbara, w wiadomości
<news:00bb01c5cacd$f75a8be0$b496573e@homeb60zjvrlf5> zawarł, co następuje:

> [...]
> ale zeby twierdzic, ze to jest cud-miod i za ten cud-miod ta cena jest

Nie. Nie jest to przesada.
Jak mnie stać, to kupuję, a całej grupie wara od tego.
Nie mam zamiaru się umartwiać z całym narodem, jeśli mogę mieć lepiej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

36. Data: 2005-10-07 05:19:51

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kurcze , nareszcie ktoś normalny, bo już myślałem że pomyliłem grupy,..
> jestem ciekawy ilu w Polsce ludzi stać na parówki za 40 zł kg
>
> --
> Pozdrawiam
>
> Jędrek

Dokladnie ..
U mnie w sklepie (nie nie moim sklepie hehehe) czesto bywaja parowki slaskie
(cienkie . w folii .. jak "normalne" parowki"
Z DuDy ...
jak dla mnie sa the best .. lekko podwedzane . maja niepowtarzalny smak
Cena ?? waha sie od 6-8 zl za kg
Jedyna ich wada jest to ze przy "niewprawnym" gotowaniu pekaja ..
POlecam cos takiego :
Parowki obieramy ze "skorki" (folii) . nacinamy . lekutko przesmarowac
olejem (ja uzywam oliwy) . naciac . przyprawic wg gustu (ja lubie posypac
papryka .. slodka .. posmarowac odrobinke przecierem (lub koncentratem)
pomidorowym (znowu cos polece . ostatnio dorwalem 3 rodzale przecierow .. z
ziolami . z czosnkiem .. z papryka .. Pudliszki . Pycha . szczegolnie z
ziolami mi odpowiada .. i z czosnyczkiem) wsadzamy do nagrzanego ~180 stopni
piekarnika .. podpiekamy "az sie otworza" .. potem na wierzch .. serek zolty
.. "zapiekac" ok. 5 minut .. (az sie serek stopi . Mozna go lekko przypiec
zeby byl lekko chrupiacy ) i ........................... gotowe :)]
MOzna na kolacyjke . z siakas suruweczka podawac .. mozna na obiadek .. z
siakimis wymyslnymi frytkami i surowka - za starych czasow kupilem taki
"ptrzyrzad" do robiebia spiralek z warzyw .. Robi sie takim czyms spiralke z
ziemniaczka .. "rozciaga" sie na .. druciku .. smazy w glebokim oleju ..
wychodzi fajne cus :)
Pozdrawiam i zycze smacznego Kondziorek

37. Data: 2005-10-07 05:27:19

Od: "Kondziorek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-10-06 20:59:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *maf* skreślił te oto słowa:
>
> Może ktos skorzysta, ja nigdy nie lubiłam białych parzonych. Ale za to
> przekonałam się do białej polskiej surowej - a że jest droższa od zwykłych
> białych... mimo że jest polska, a nie importowana - cóż, ja uważam że za
> jakość się płaci, i tyle.

Dokladnie tak .. Biala parzona siakos mi nie podcghodzi wogole . Twarda .
lykowata .. sucha (a kupowalem w roznych sklepach . od roznych producentow)
a biala surowa ... mniam . jak sie ja "upiecze" z odpowiednimi dodatkami
(czosnyczek , lisc laurowy , siele angielskie , gorczyca biala , tymianek ,
pieprz , cebula , jalowiec , polac troszku olejem - piec w 180-ciu stopniach
. zeby lekko "bulbala" . w naczyniu zaroodpornym , pod przykryciem przez
jakies 1,5 godziny .. potem mozna na kfilke odkryc zeby z wierzchu podpiec
.)
Pycha .. na obiadek .. Moja Kobieta robi na swieta .. potem jemy to z
chrzanem swierzo tartym (najlepiej swpim jesli ktos ma cierpilwosc hie hie
hie)
POzdrawiam zyczac smacznego
Kondziorek

38. Data: 2005-10-07 06:08:43

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kondziorek" <p...@g...pl> wrote in message

> Jedyna ich wada jest to ze przy "niewprawnym" gotowaniu pekaja ..

Sposob na "niepekanie" parowek. Wrzucic do wrzatku, wylaczyc gaz i trzymac
pod przykryciem. Jezeli wieksza ilosc parowek, np kilogram, to chwilke
potrzymac na gazie /niedopuscic do wrzenia./
Pozdr
MarekF

39. Data: 2005-10-07 06:09:56

Od: bib <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak parówki to tylko z Łukowa, "Eksplozja smaku" się chyba nazywają jak
są pakowane próżniowo, ale te na wagę sa lepsze.
Do tej pory lepszych nie spotkałem.

bib

40. Data: 2005-10-07 06:16:12

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Roman" <s...@n...pl> wrote in message

> Tak z prostej ciekawosci: czy mam rozumiec, ze pijesz wode zagotowana w
> plastikowym czajniku???
> Znaczy sie robisz herbate na wywarze z plastiku???

Czajniki bezprzewodowe sa chyba z plastiku. Czy to szkodliwe?
MarekF

coś szybko, łatwo i na stypę
przepisy
Sos Alfredo