paskudne nalepki

31. Data: 2007-04-21 12:14:24

Temat: Re: paskudne nalepki
Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
news:f0ctrj$qft$1@news.wp.pl...

> Krysiu i Magdaleno !!
> Wielkie jesteście :))))

To tylko takie paczworkowe dziurawe istnienia...

kasia

32. Data: 2007-04-21 12:19:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Madzik" <i...@w...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

> To tylko takie paczworkowe dziurawe istnienia...
>
> kasia

He! Może jeszcze dadzą się pocerować?

33. Data: 2007-04-21 12:54:07

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a...@4...com>,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> Ha! To juz nas jest dwie ze szkoly olejowej :)))

I ja.

Władysław

34. Data: 2007-04-21 13:18:51

Od: "kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He! Może jeszcze dadzą się pocerować?

widziałes kiedyś cerowaną cnotę?

kasia

35. Data: 2007-04-21 13:53:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

te:

>Krysiu i Magdaleno !!
>Wielkie jeste?cie :))))
>Po nalepce ?lad nie zosta? :)
>Jeszcze raz dzi?kuje :)
>
>pozdrawiam
>
>Magda

A to ja sie bardzo ciesze i polecam laskawej pamieci :)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2007-04-21 15:11:48

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@w...pl> wrote in message

> widziałes kiedyś cerowaną cnotę?
>
> kasia

Sklejoną.... śledziem.

37. Data: 2007-04-21 16:16:50

Temat: Re: OT stylistyka-> Re: paskudne nalepki
Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk wrote:

cięcie...

a ja bym to strescił tak: co wolno wojewodzie..:-)))

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

38. Data: 2007-04-21 16:25:18

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gruby napisał(a):
> a ja bym to strescił tak: co wolno wojewodzie..:-)))

:-)
--
BBjk

39. Data: 2007-04-22 00:15:07

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Apr 2007 11:18:12 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>Ha! To juz nas jest dwie ze szkoly olejowej :)))

Dla wyjasnienia - klej z nalepek rozpuszcza sie w weglowodorach (tak
alifatycznych jak aromatycznych - wszystko pochodne ropy naftowej
czyli czy uzyjemy benzyny, nafty czy WD40 to za jedno), tluszczach,
terpenach (tu dobrze pracuje nasza rodzima terpentyna oraz zmywacz
cytrusowy - czyli terpeny ze skorek cytrusow, glownie pomaranczy) oraz
w niektorych estrach - zwlaszcza w octanie butlu (podstawowy skladnik
rozpuszczalnika nitro i zmywacza do paznokci) i octanie etylu - czyli
podstawowy nosnik w zapachach do ciasta (z chemikow sie wywodze,
kumple niezla kase tlukli na przerabianiu octanu etylu technicznego na
spozywczy na potrzeby czolowego producenta aromatow do ciasta -
kupowali w beczkach techniczny, rektyfikowali, czyscili, robili
analizy czy juz dobry - i sprzedawali za pare razy wieksze pieniadze
wiec wiem co w tych fiolkach siedzi...)

--
Darek

40. Data: 2007-04-22 07:51:41

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 12:10, BBjk <b...@q...pl> wrote:

> 1.Bluzganie Bluzgacza wpisywało się w poetykę jego postów i było
> świadomym i konsekwentnym zabiegiem stylistycznym, oczywiście jak każdy
> środek wyrazu poddającym się krytyce, analizie, również i dyskusji,
> jeśli komuś taka wola./.../

Wypada zatem życzyć ci bycia poddawaną zabiegom takich poetów. W życiu
i w wirtualiach. Żebyś mogła analizować, krytykować i dyskutować do
woli.

Poza tym akceptowałaś i taką poetykę - i konkretny cel, któremu miała
służyć. Zatem - cel uświęca środki. Makiawelizm.

Tyle, b. coś nie widać - czyli chyba nie okazał się wojewodą. I nie
było mu wolno.

Ania

przypalenie na blacie
co można zrobić z selera naciowego?