pasty do zębów

1. Data: 2003-03-08 22:17:55

Temat: pasty do zębów
Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Ciekawa jestem czy macie jakieś swoje ulubione pasty do zębów. Ja do tej
pory używałam wszystkiego co reklamowane, a więc blend-a-med, colgate, itp.,
Wśród wielu odmian tych past nie udało mi sie wybrać tej jednej z której
byłabym zadowolona, aż do momentu kiedy moja dentystyka poleciła mi i dala
próbkę "elmex'u". Opakowanie takie biało- pomarańczowe, na pierwszy rzut oka
zadana rewelacja, jednak kiedy jej spróbowałam... musze przyznać REWELACJA!
Pasta się nie pieni i nie "marze" tak jak pozostałe a po umyciu ma sie takie
wrażenie jakby zęby miały taką cienką osłonkę.
A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.
Dodam jeszcze, ze pamietam tę pastę z dzieciństwa (chyba, ze mylę z jakąś
inną, bardzo podobną), niecierpiałam jej !!! Uważalam ją wtedy za największe
badziewie (sugerując się głównie smakiem). A teraz taka
niespodzianka...zdecydowanie musieli zmiec formule, albo nie wiem co....
Dobra, kończe, bo sie trochę rozpisałam
Czekam na Wasze opinie.

Rybka

1. Data: 2003-03-08 23:50:28

Temat: Re: pasty do zębów
Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia (a było to 8.03.2003 o 23:17 ) Rybka napisał:

> [...]
> A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
> wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.

Wprawdzie nie jestem "króraś" ;-), ale Elmexu używam od 5-6 lat (oczywiście
dentysta polecił mi ją). Jako że moje zęby często nawiedzał osad (co bym
nie robił, niewiadomo jaką pastą mył) Elmex bardzo pomógł mi (to nie jest
żadna reklama). Od kiedy go stosuje moje wizyty u dentysty (raz na rko)
wyglądają tak:

-Bolało coś?
-Nie
-Prosze otwożyć usta.
-aaaaaaaaaa
-Wszystko OK, do zobaczenia za rok

;-)

--
\_\ /_/ || pozdrawiam
\_\ /_/ # || GG: 825329

1. Data: 2003-03-08 23:50:42

Od: "Ela" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rybka" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(...) A może któraś z Was używa Elmex'u dłużej i może podzielić się swoimi
> wrażeniami? Ja mam zamiar kupić sobie pierwszą tubke.

Moim problemem zawsze byly bardzo wrazliwe zeby i od dluzszego czasu uzywam
tylko tej pasty, tylko ze bialo-zielonej. Kupilam raz na probe te
pomaranczowa, ale po zielonej mam jednak mniej wrazliwe zeby. Nie pamietam
teraz czym one sie roznia - chyba zawrtoscia fluoru, ta zielona ma wiecej...
Poza tym maja swietne plyny do plukania jamy ustnej...

pozdrawiam,
Ela

1. Data: 2003-03-08 23:51:44

Od: V+ <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nie robił, niewiadomo jaką pastą mył) Elmex bardzo pomógł mi (to nie jest
żadna reklama). Od kiedy go stosuje moje wizyty u dentysty (raz na rok)

1. Data: 2003-03-09 06:50:44

Temat: Odp: pasty do zębów
Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez uzywam Elmexu i tez za porada mojej dentystki. I jestem bardzo
zadowolona. Uzywam jej juz chyba drugi rok i nie zamierzam zmieniac.
Z tej serii jest jeszcze plyn do plukania ust i taki specjalny zel do
uzywania raz w tygodniu. Taka maseczka dla zebow:)
=====
annaM

1. Data: 2003-03-09 07:22:27

Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaM <t...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4eof1$9pt$...@n...onet.pl...
> [...]
> Z tej serii jest jeszcze plyn do plukania ust i taki specjalny zel do
> uzywania raz w tygodniu. Taka maseczka dla zebow:)

Kurczę, aż chyba po tylu pochwałach kupię sobie tą pastę :-) Pytanko - ile
ona kosztuje? I można ją dostać w zwykłych sklepach czy tylko w aptekach?
Pozdrawiam serdecznie,
Marvelle

1. Data: 2003-03-09 08:22:14

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ona kosztuje? I można ją dostać w zwykłych sklepach czy tylko w aptekach?

I tu i tu:) W Rossmanie czesto ja widuje , w malych sklepikach kosmetycznych
tez bywa.
====
annaM

1. Data: 2003-03-09 08:30:25

Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A teraz cos z drugiej strony barykady.
Jesli chodzi o Elmex pomaranczowy, to w moim przypadku pasta doprowadzila do
tego, ze krwawily mi dziasla i bardzo bolaly przy kazdym myciu, ale juz
zielony Elmex wyleczyl mi zabki.
Osobiscie uzywam od 2-3 lat Pearl Drops i jestem zadowolony, zwlaszcza ze od
coraz wiekszej ilosci ludzi slysze "ale ty masz biale zeby!".

Pozdrawiam.
Zbyro.

1. Data: 2003-03-09 08:31:22

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> badziewie (sugerując się głównie smakiem). A teraz taka
> niespodzianka...zdecydowanie musieli zmiec formule, albo nie wiem co....

jesli chodzi o mnie to uwazam ze elmex jest rewelacyjny. Inne pasty
podraznialy mi dziasla i w ogole mialam jakis taki dyskomfort po myciu
zabkow. od jakeisgos czasu uzywam zielonego elmexu i jestem zachwycona. Tez
polecila mi go dentystka:)
pozdrawiam
ewa

1. Data: 2003-03-09 08:58:41

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marvelle" napisał

> Pytanko - ile ona kosztuje? I można ją dostać w zwykłych sklepach czy
tylko w > aptekach?

Pastę można kupić w aptekach i sklepach (widziałam tez w Rossamanie, Geancie
i Tesco). W aptece ona kosztuje ponad ok 12 zł, natomiast w supermarkecie
mozna ją kupić juz za jakieś 8 zł jak jest promocja.

pozdrawiam,
Rybka

Żyłka
Patch System
Yves Roche Pur Desir de Gardenia
RE: jak by tu sie upiekszyc ;)
Maseczka drozdzowa, ... jak to ugryzc? :)