patelnia do nalesników

1. Data: 2004-09-22 08:13:50

Temat: patelnia do nalesników
Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !

mam ktos urzadzenie (patelnie) taka jak rekalmuja w tv marketach do
pieczenia tych jakze pieknych nalesników z obu stron. jest takie cos na np
allegro i nie jest bardzo drogie ale nie wiem czy jest to cos warte! prosze
o odp uzytkowników !

--
Balta [ Cudownie... Tu jest cudownie. ]
Mirek [ Snopki siana... Jedzą krowy... ]

1. Data: 2004-09-22 08:30:22

Temat: Re: patelnia do nalesników
Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> allegro i nie jest bardzo drogie ale nie wiem czy jest to cos warte! prosze

poniższa opinia zawiera wyłacznie poglądy autora:

NIE !!!!!!!!!! 99% owych wynalazków, thermomixy, patelnie trójstronne,
palniki acetylenowe to brednie. Darling - po co Ci coś inneog niż dobra
patelnia żeliwna lub teflon, jak Ci się nie chce walczyć z żeliwem. A nawet
dobra stal. Dobra podkreslam !!!! Raz płacisz, a używasz to do wielu wielu
rzeczy - i wszędzie się sprawdza. Przerabiam te gadżety masowo, jedyne z
"górnej pólki" co sobie zostawiłem z powodu ultrazadowolenia to mikser
KitchenAida (thermomix też mam, ale używam rzadko, bo ręczny mikser boscha
załatiwa 98% moich potrzeb, a jest lżejszy i wygodniejszy w obsłudze).
--
Vefour.pl

1. Data: 2004-09-22 08:33:02

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2004 10:13:50 +0200, Waćpanna lub Waćpan *balta*, w
wiadomości news:<news:circ96$hhn$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> allegro i nie jest bardzo drogie ale nie wiem czy jest to cos warte! prosze

ja czegoś takiego nie mam i nie wydaje mi się,k żeby to mi było w
jakikolwiek sposób potrzebne. smażę bardzo ładne naleśniki na cienkiej,
szybko rozgrzewającej się patelni, która jest lekka i łatwa do podrzucania.
nic więcej mi nie trzeba :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-22 08:46:31

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "balta" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pieczenia tych jakze pieknych nalesników z obu stron. jest takie cos na np
> allegro i nie jest bardzo drogie ale nie wiem czy jest to cos warte!
mi tez sie wydaje ze to kolejny zbedny gadzet w kuchni....

Ktoska

1. Data: 2004-09-22 09:46:35

Od: "balta" <b...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

i to jest dobra odp.... przekonaliscie mnie.
tylko tam owe nalesniki sa takie nie nasze polskie .. ale hamerykanskie ..
grube itp (choc moze to wina TV). nasze to ja robie mistrzowskie .. ale
pomyslalem o hamerykanskich ... poza tym od nalesników du..... rosnie :)
wiec daje sobie spokoj.

ten co pozdrawia :)

1. Data: 2004-09-22 13:03:27

Od: "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

balta <b...@N...pl> napisał(a):

> [...]
> grube itp (choc moze to wina TV). nasze to ja robie mistrzowskie .. ale
> pomyslalem o hamerykanskich ... poza tym od nalesników du..... rosnie :)

No to nie nalesniki tylko "pancakes" (zwane czasmi "hotcakes.") "Pancakes"
maja niewiele wspolnego z nalesnikiem. "Pancakes" zreszta najlepiej
piecze/smazy sie na plycie albo na teflonowej patelni bez tluszczu bez
koniecznosci uzywania zadnych "specjalnych" urzadzen. A gotowe to najlepiej
polac syropem klonowym, polozyc nan troche niesolonego masla i jakiejs
galarteki owocowj... Od tychze dodatkow istotnie d... rosnie

Jesli chcesz wykonac "pancakes" to kup gotowy proszek - Bisquick - i do
dziela. (Bisquick widzialem kiedys w delikatesach Mala Europa w Warszawie.)

1. Data: 2004-09-22 14:42:14

Od: "Yendrek" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> KitchenAida (thermomix też mam, ale używam rzadko, bo ręczny mikser boscha
> załatiwa 98% moich potrzeb, a jest lżejszy i wygodniejszy w obsłudze).

Wydaje mi sie ze porownujesz stol do krzesla. I to mebel i to. Ale kazde
spelnia inna funkcje. Albowiem, jezeli uzywasz Thermomix do miksowania, to
zgoda- mikser KitchenAida jest dobry. Ale Thermomix to nie tylko mikser.

1. Data: 2004-09-22 14:54:55

Od: Vefour <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgoda- mikser KitchenAida jest dobry. Ale Thermomix to nie tylko mikser.

No własnie, temrinologia - Kitchen Aid to chyba nie mikser, to takie duże
mieszadło (np. do ciast czy piany). Bez ostrzy. Ale jak to nazwać?
Bo nie robot też.

Thermomix to blender, siekacz pospolity. W owych 98% wystarcza mi
wspomniany bosch (ma takie małe przezroczyste pudełeczko z dwoma ostrzami,
tnie prawi wszystko) - te 2% to np. potrzeba zmielenia czegos ultra
twardego, mrożonek jak nie chce mi się czekac aż zmiękną oraz rzadkie
sytuacje jak wolę coś podgrzać w nim, zamiast w garnku - czasem zamiast
kąpieli wodnej. Generalnie w thermomixie przeszkadza mi stalowa obudowa i
niemożnośc obserwacji co się dzieje w srodku. I wolałbym aby chłodził
zamiast podgrzewał :)
--
Vefour.pl

1. Data: 2004-09-22 15:15:05

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM eL" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> No to nie nalesniki tylko "pancakes" (zwane czasmi "hotcakes.")
"Pancakes"
> maja niewiele wspolnego z nalesnikiem.

z polskiego na angielski

naleśnik (Ectaco-Poland)
n, rodz. m
1 pancake
2 griddle-cake
3 crumpet

begin 666 0.dat
K1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

1. Data: 2004-09-22 15:17:53

Od: "Marek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieczenia tych jakze pieknych nalesników z obu stron. jest takie cos na np
> allegro i nie jest bardzo drogie ale nie wiem czy jest to cos warte!

Byc moze sie myle. Recepta na nalesniki jest dobrze rozgrzana patelnia. Jak
zatem uzywac wymienionego przez Ciebie wynalazku?
Nagrzewamy jedna strone, wylewamy ciasto, jak sie zetnie, przewracamy na
druga strone, tyle ze ta druga na zawiasie przyczepiona patelnia jest
zimna... Zatem trzeba zostawic ja dluzej na gazie... a przez ten czas
pierwsza stygnie... I tak dalej...
Ale moge sie mylic, i moze to nie jest problem...

Jak sklarowac bialkiem?
grypowy obiad
chinszczyzna - jakies pomysly?
lekki OT - przyrzad do jajek na miekko - specyficzny zapach, jak usunac?
sos slodko kwasny