patelnia nie do zdarcia

1. Data: 2001-01-24 07:57:47

Temat: patelnia nie do zdarcia
Od: "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Dostalam w prezencie patelnie Tefala z powloka teflonowa i skakalam do
sufitu, ze bede jesc prawie bez tluszczu i myc bez problemu.

Po trzech miesiacach piesek podrapal teflon pazurami i przy kazdym smazeniu
teflon ten niszczy sie coraz bardziej. Przypala sie dodatkowo i mimo
uzywania drewnianych lopatek patelnia dosc szybko wyeksploatowala sie.

Postanowilam kupic druga. Podpowiedzcie mi, czy sa jakies inne powloki
(jakiej firmy to patelnie), ktore nie sa tak "wrazliwe" jak teflon i przy
zakupie sporej patelni z przykrywka (okolo 26 - 30 cm średnicy)na jaki
wydatek powinnam sie przygotowac.

Agnieszka

1. Data: 2001-01-24 08:08:28

Temat: Odp: patelnia nie do zdarcia
Od: "Hania" <h...@c...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka
> [...]
> (jakiej firmy to patelnie), ktore nie sa tak "wrazliwe" jak teflon i przy
> zakupie sporej patelni z przykrywka (okolo 26 - 30 cm średnicy)na jaki

Ja ostatnio kupilam patelnie teflonowa z przykrywka jakiejs wloskiej firmy,
24 cm w cenie 45 zl (w hipermarkecie Auchan). Natomiast te o średnicy 28 cm
byly po okolo 54 zl.
Hania

1. Data: 2001-01-24 08:14:34

Temat: Re: patelnia nie do zdarcia
Od: "star" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <94m1jn$fe9$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>(jakiej firmy to patelnie), ktore nie sa tak "wrazliwe" jak teflon i przy
>zakupie sporej patelni z przykrywka (okolo 26 - 30 cm średnicy)na jaki

Polecam Tefal Armatal. Nie do zdarcia, nawet przez psie pazury:)))

1. Data: 2001-01-24 09:09:08

Od: "Adam Rolbiecki" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
[ciach kilka słów o patelniach]

Hmm, ja używam patelni żeliwnej, grillowej. Też beztłuszczowa i
zapewniam, że nie do zdarcia...
zdrówko
Adam.

1. Data: 2001-01-24 09:17:43

Od: g...@o...pl-NOSPAM (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Nawiązując do postu z Wed, 24 Jan 2001 08:57:47 +0100 autorstwa Agnieszka
(a...@p...wp.pl):
[...]

Tak naprawdę, to patelnie nie są pokryte teflonem, tylko "powłoką
antyadhezyjną". W Tesco niedawno widziałem sporą obniżkę i można było
kupić niemałą patelnię za 28 zł, co prawda nie była to pewnie
kosmiczna jakość, ale mi wystarcza.

--
Grzegorz Janoszka

Na newsy piszę całkowicie prywatnie.
Gdy mi odpowiadasz, wytnij "-NOSPAM" z adresu.

Nie pluj nigdy do studni - może jeszcze przyjdzie Ci pić z niej wodę...

1. Data: 2001-01-24 13:39:42

Od: "batory" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94m1jn$fe9$...@n...tpi.pl...

Wszystkie patelnie teflonowa wcześniej czy później się zedrą. Chyba, że
używasz jej tylko do delikatnego podgrzewania już gotowych potraw (tak robi
moja teściowa i ma tę samą patelnię już chyba z 5 lat) ;-). Przy zakupie
zwróć uwagę nie tylko na rodzaj powłoki, ale na samą patelnię. Nie może być
cienka, blaszana, bo taka się najszybciej niszczy. Powinna być raczej
ciężka, no i oczywiście polska ;-). Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2001-01-24 13:53:42

Od: "Monika Bacińska" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (jakiej firmy to patelnie), ktore nie sa tak "wrazliwe" jak teflon i przy
> zakupie sporej patelni z przykrywka (okolo 26 - 30 cm średnicy)na jaki

Sa patelnie i garnki z jakims super nowym tworzywem, ktore ponoc sie nie
zdziera (mozna nawet uzywac metalowych sztuccow), nie pamietam nazwy tego
tworzywa. Sa w sklepie DUKA, ale sa diabelnie drogie (nie pamietam
konkretnej sumy, ale bylo duuuzo drozsze od teflonu, nawet Tefala).

:-) Monika

1. Data: 2001-01-24 14:08:32

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Witam wszystkich!
|
| Dostalam w prezencie patelnie Tefala z powloka teflonowa i skakalam do
| sufitu, ze bede jesc prawie bez tluszczu i myc bez problemu.

Tefal robi naczynia pokryte Teflonem(r) w kilku wersjach różniących się
właśnie m.in. odpornością na zadrapania. Mam w tej chwili dwie takie.
Jedna to Premier, a druga Resistal. Ta pierwsza jest tańsza i teraz,
gdzieś po dwóch latach używania (AFAIR) widać na niej nieco drobnych
rys (ale nie do żywego metalu, tylko na powierzchni powłoki). Druga zaś
jest w stanie idealnym - dno jest pokryte teflonem takim nakrapianym
(a właściwie tłoczonym) we wzorek plastra miodu. Polecam oba rodzaje,
naturalnie z uwzględnieniem intensywności używania (do okazjonalnego
nie warto chyba wydawać za dużo).

A tak BTW: Jak ten Twój pies dorwał się do tej patelni i co mu odbiło,
żeby ją drapać?

--
Konrad J. Brywczyński No use to complain
b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

1. Data: 2001-01-24 20:39:19

Od: "Katarzyna Pytkowska" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@K...Brywczynski...
> właśnie m.in. odpornością na zadrapania. Mam w tej chwili dwie takie.
> Jedna to Premier, a druga Resistal.

potwierdzam,
tefala resistal eksploatuje intensywnie od pieciu lat, udalo mi sie bardzo
ladnie opalic czesc powloki zewnetrznej, moje zwierzeta doskonalac sztuke
zlodziejstwa (i rzuty patelnia przy okazji) lekko zmienily jej ksztalt a
teflon w srodku bez zmian.

tylko nie pytajcie w co patelnia przyrznela przed zmiana ksztaltu, bo sama
nie wiem ;-)

Kaklucha
k...@i...pl
Wolontariat dla zwierząt:
http://canis.koty.pl http://101kotow.koty.pl

1. Data: 2001-01-24 21:04:38

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wystukał w wiadomości <9...@K...Brywczynski>:

> A tak BTW: Jak ten Twój pies dorwał się do tej patelni

Piesy są zdolne (aczkolwiek nie tak, jak koty)

> i co mu odbiło, żeby ją drapać?

Były na niej jakieś smakowite resztki?

Jo'Asia

--