Re: peeling z Avonu-dylemat

Data: 2004-04-24 19:50:58
Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: "Hafsa" <a...@n...ma>

Użytkownik "Justka" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cogl80lqnpf8nk58lvoej1k4jq2rsf229h@4ax.com...
> A może Ty byś nad własną kulturą popracowała? Może podasz jakiś
> przykład z ostatniego postu!? Bo to sie staje nudne!!!
>
> Poza tym moja wypowiedź nie odnosiła się do Ciebie!

Wiesz co kobieto, jestes, widze, niereformowalna- jesli chcesz sie
wypowiadac na tym forum i nie trafic do plonkownicy wiekszosci uczestnikow-
poczytaj troche, jak ci radzily z dobrego serca urodowiczki.
Jakos malo mam ochote czytac twoje wykrzykniki i bledy ortograficzne, jestem
na nie uczulona po prostu.
Dla mnie EOT Hafsa