Re: peeling z Avonu-dylemat

Data: 2004-04-24 19:54:27
Temat: Re: peeling z Avonu-dylemat
Od: "Nicki" <m...@m...pl>

Użytkownik "mips" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
news:Xns94D5D8239A6A2mojatfurczoscradosna@212.33.81.
2...
> Czy Ty jesteś niewyuczalna? "Ciąć cytaty", o co prosiła Cię Nicki, to
> znaczy, żebyś usunęła poprzez klawisz backspace lub delete zbędny tekst
> i zostawiła tylko ten kawałek, do którego się odnosisz.

mips to nie ma sensu, niektorzy sa niereformowalni :) i tak jak piszesz
nienauczalni :)

nawet m isie nie chce komentowac co oznaczaja w j.polskim wykrzykniki, ze
obowiazuje netykieta i tu nikt nikogo nie chce niszczyc czy robic mu
krzywde..... ze my tak z dobrej woli....

ehhhh.........spiaca jestem wiec juz mi sie nie chce angazowac emocjonalnie
w nauczanie ortografii, kultury i netykiety :))

pozdr
spiaca