pęka biała kiełbasa

1. Data: 2007-02-08 11:16:54

Temat: pęka biała kiełbasa
Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w jaki sposób , można temu zapobiec, w czasie gotowania ?
Pozdrawiam
dwaKa

2. Data: 2007-02-08 11:37:19

Temat: Re: pęka biała kiełbasa
Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 12:16, "dwaKa" wrote:
> w jaki sposób , można temu zapobiec, w czasie gotowania ?

Nie wiem, jak gotujesz.
Ja wrzucam zawsze na wrzątek i jeszcze nigdy nie miałam takiego
efektu.
Robię tak od czasu, jak mi jeden masaż poradził gotować tak wszystkie
wędliny.

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2007-02-08 11:38:41

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 12:16, "dwaKa" wrote:

> w jaki sposób , można temu zapobiec, w czasie gotowania ?

Nie wiem, jak gotujesz.
Ja wrzucam zawsze na wrzątek i jeszcze nigdy nie miałam takiego
efektu.
Robię tak od czasu, jak mi jeden masarz poradził gotować tak wszystkie
wędliny.

4. Data: 2007-02-08 11:45:28

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaMyszka" <f...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Robiłem zawsze odwrotnie, do zimnej wody i b.powoli podgrzewałem. Prawie
zawsze mi pękało. Spróbuję Twoją metodą. Zobaczymy. Dzięki.
dwaKa

5. Data: 2007-02-08 11:58:10

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaKa napisał(a):
> [...]

> Robiłem zawsze odwrotnie, do zimnej wody i b.powoli podgrzewałem. Prawie
> zawsze mi pękało. Spróbuję Twoją metodą. Zobaczymy. Dzięki.

To nie metoda gotowania a sposób nabicia flaka sie liczy, widocznie twój
masarz nabija zbyt ściśle kiełbase.
--
pozdr. Jerzy

6. Data: 2007-02-08 12:23:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dwaKa" <b...@i...pl> wrote in message
>w jaki sposób , można temu zapobiec, w czasie gotowania ?
> Pozdrawiam
> dwaKa

Ponakłuwać widelcem, gotować powoli i na wolnym ogniu.

7. Data: 2007-02-08 12:32:40

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

NIE PĘKŁO !!!!!!!!
Dziękuje i pozdrawiam
dwaKa

8. Data: 2007-02-08 12:41:46

Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Poprostu trzeba bardzo wolno gotować, na małym ogniu i juz cała
sztuka, a widelcem nie dziob bo wszystko z niej wypłynie i bedziesz
miał suszka.
macieko

9. Data: 2007-02-08 12:44:24

Od: Edyta <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ostatnio jak wzielam goraca kapiel to potem patrzac w lustro
widzialam ze z tylu ponizej pasa mam olbrzymie pekniecie.Na dodatek moj
chlopak mowi ze pomiedzy nogami to mam jeszcze jedno pekniecie ale ja
tam nie zagladam bo to grzech. pOWIEDZCIE CO MAM ZROBIC Z TYMI
PEKNIECIAMI?

10. Data: 2007-02-08 13:01:29

Od: "maf" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dwaKa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> w jaki sposób , można temu zapobiec, w czasie gotowania ?
> Pozdrawiam
> dwaKa
Bo bialej kielbasy sie nie gotuje tylko parzy.
Zreszta w sklepach wystepuje pod nazwami "biala surowa", "biala parzona".
Surowa biala wrzucasz do wrzatku i pilnujesz, zeby woda sie nie zagotowala,
tzn w momencie jak ma sie zagotowac to wylaczasz gaz. W tej wodzie ma zostac
az do ostygniecia. /Chyba, ze zaraz do konsumpcji, to trzeba odczekac, az
sie "zaparzy"./
Pozdrawiam
MarekF

PRZYSMAK KOZACKI