Re: pęknięcia na gładzi

Data: 2002-09-26 10:28:15
Temat: Re: pęknięcia na gładzi
Od: "Chmiell" <n...@i...pl>

> Mieszkam w bloku z wielkiej płyty na ścianach i suficie jest położona
gładz
> w miejscach łączenia płyt pojawiają się pęknięcia mimo stosowania
> pierwszym razem siatki
> a drugim bandaża antyrysowego
> co zrobić żeby nie pękało

Sam jestem ciekaw czy ktos ma jakis patent..... ale obawiam sie ze bez
szans.....
Chyba ze sufit podwieszany - ale jakos do takiego rozwiazania nie jestem
przekonany

Bedziesz musial z tym zyc i tyle ja myslalem ze 30 letni blok az tak nie
pracuje...
Jakie bylo moje zdziwienie gdy nie dosc ze peka sufit to pojawily sie rysy
na
glazurze (dokladnie tam gdzie jest laczenie plyt).

Pozdrawiam,
Chmiell