pesto genovese...

1. Data: 2001-02-22 12:31:03

Temat: pesto genovese...
Od: M...@n...com szukaj wiadomości tego autora

...No wlasnie, kupilem sobie sloiczek i myslalem ze zrobie cos ciekawego. A
tu nic. W internecie same przepisy w stylu wez_sos_pesto/sam_sobie_go_zrob a
nastepnie zjedz z makaronem. Moze jakis pomysl, co moznaby zrobic innego?

Milego dnia,

Mikolaj
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-02-22 15:42:56

Temat: Re: pesto genovese...
Od: "Aleksander Klosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <M...@n...com> napisal w wiadomosci
1nok...
> [...]
> nastepnie zjedz z makaronem. Moze jakis pomysl, co moznaby zrobic innego?

Widzialem ostatnio pieczarki faszerowane pesto i wydaje mi sie
moga byc dobre
pozdr.Alex
s...@i...pl

1. Data: 2001-02-22 17:04:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nastepnie zjedz z makaronem. Moze jakis pomysl, co moznaby zrobic innego?

Poniewaz samo pesto ma bardzo intensywny smak i zapach, nie ma co
dodawac za duzo, bo przydusi inne smaki. Dobry jest twarozek
jakis z dodatkiem onego , troche dodac do sosu bolognese, takich
roznych wloskich i pseudo wloskich dan i tam, gdzie trzeba
bazylii. Ja sama kiedys robilam pesto i wychodzilo fest mocne!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-22 17:08:27

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja smaze lub grilluje piers kurza, nastepnie smaruje jedna strone pesto,
przykrywam plastrem sera i smaze, az sie ser rozpusci.
MB

1. Data: 2001-02-22 17:29:36

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

M...@n...com wrote:

> [...]
> nastepnie zjedz z makaronem. Moze jakis pomysl, co moznaby zrobic innego?

no to kiepsko szukales:

http://www.thermador.com/recipes/pesto.cfm
http://idunno4recipes.com/KitchenGuide/Pesto.htm
http://soar.berkeley.edu/recipes/pesto/ - pesto recipes (wyszukiwarka,
niestety nie wiem jak dziala i czy wyszukuje cos sensownego bo chwilowo
byla zbyt zajeta, zeby zrealizowac moje zapytanie...)
http://www.chilipaper.com/FRecipes/Fsides/Fveggies/t
omato_garlic___pesto_omelet.htm
http://www.nicholaspiramal.com/recipes/cornpesto.htm
itd. itd.
wiekszosc stron znalezionych przez google to cos sensownego, polecam.
pozniej mozesz sie podzielic pomyslami jakie znajdziesz :)

no, chyba ze zalezy ci na przepisach po polsku... ale i tak udalo mi sie
cos znalezc:
http://skrzacik.mega.com.pl/pieczarki.html - ktos wspominal o pieczarkach
:) tu jest przepis rowniez na sam sos, ale to mozna pominac :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-02-23 01:01:22

Od: "MalaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja smaruje cienka warstwa pesto plat lososia, zawijam w folie i do pieca
Pyszne z pieczonymi kartofelkami
MalaM

RE: ile?
quasipierogi "na leniucha"