pieniadze w malzenstwie

51. Data: 2007-08-29 20:29:00

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> To co Wy będziecie wieczorami zimowymi robić? ;-)

Jak to co? Analiza rachunku zysków i strat, analiza kosztów, przepływy
pieniężne, a w styczniu bilans:)

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

52. Data: 2007-08-29 20:30:02

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 18:22:07 +0200, Elżbieta napisał(a):

> Mam wrażenie, że nie bardzo.

Dokladnie... :( Ile mozna zyc z alimentow i "oszczednosci"... moze jak sie
zejdziemy nadal nie bede musiala pracowac... (Moze sie myle, ale widze typ
wisielca)

Pozdrawiam

Kri Z

53. Data: 2007-08-29 20:31:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> watpliwosci mialam tysiace, ale czulam...nie wiem, pod skora, ze musze
> sprobowac.....chocby po to, zeby nigdy w zyciu nie zalowac, [...] ale - no po
> prostu , zwyczajnie, musialam sprobowac... [...] ze w tych wzajemnych ukladach
> , teraz to widze wyraznie, tak malo uczuc, a tak wiele kalkulacji. [...] ze
> dla dziecka jednak warto sprobowac, warto wykorzystac to, ze oboje chcemy
> sprobowac, chocby szanse byly minimalne, to chyba jednak warto.

Oczywiście, że zawsze lepiej spróbować i żałować niż żałować, że się nie
spróbowało.

Nie wnikając, jakie to kalkulacje przeprowadził Twój mąż, Tobie życzę szczęścia
i spokoju (z nim, nie z nim - Twój wybór to będzie mam nadzieję przemyślany)

Qra

54. Data: 2007-08-29 20:31:20

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:fb4k5j$tlr$3@node2.news.atman.pl...

> Nie pije, nie pali i nigdzie nie łazi, bo to kosztuje, czyli jest
> liczygroszem i kółeczko się zamyka. Matko boska kobieto życie ma się tylko
> _jedno_ , a Ty się skazujesz na wegetację u boku jakiegoś totalnego bubka.
> Masz mieszkanie, on ma obowiązek łożyć na dziecko, znajdź pracę i cieszcie
> się z dzieckiem życiem, zamiast się zastanawiać, czy Wielmożny Pan da mi
> kasę na zakup rajstop....

wiesz, zeby to tylko o ta kase chodzilo, niestety, plaszczyzn, a ktorych
"dzialamy inaczej" jest wiele.......
ech... wkurzajace maksymalnie, to przeliczanie wszystkiego na pieniadze,
nawet , cholera, w wigilie , choinka dopiero o 19, bo przeciez zywe choinki
kosztuja 100 zl, ale jak juz wszyscy siedza przy stolach wigilijnych i
panowie z choinkami sie zbieraja z bazaru - to mozna choinke kupic za 10 zl
maksymalnie, i tak cale zycie , codziennosc, podporzadkowana kasie.... No
fatalna cecha, bo moze przycmic i zgasic najpiekniejsze chwile...
pozdr.
kaska

55. Data: 2007-08-29 20:35:30

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> [...]
> zejdziemy nadal nie bede musiala pracowac... (Moze sie myle, ale widze typ

za szybko, bracie, wyrokujesz.
Nie musze, i nie bede zapewniac, jak bardzo chce byc niezalezna finansowo,
niezaleznie od wszytkiego.
A uwiesic sie na moim mezu , po prostu sie nie da. Wspierac to on nie
potrafi.
Podr.
K.

56. Data: 2007-08-29 20:36:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska pisze:
> [...]
> maksymalnie, i tak cale zycie , codziennosc, podporzadkowana kasie.... No
> fatalna cecha, bo moze przycmic i zgasic najpiekniejsze chwile...

No to nad czym tu się jeszcze zastanawiać? On ma być dobrym ojcem, mężem
nie jest. Chcesz dziecku pokazać żywą choinkę, zabrać je do zoo, na
wakacje, na lody, chcesz pokazać rodzinne ciepło? Zrób to sama, on tego
za Ciebie nie zrobi.
Przepraszam, że tak kategorycznie piszę, ale nie mogę czytać tego, jak
bardzo jest Ci ciężko i jak się męczysz i nic z tym nie robisz.

57. Data: 2007-08-29 20:37:24

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> To co Wy będziecie wieczorami zimowymi robić? ;-)
>
> Qra, nmsp

siedziec (kazde osobno) przed kompem..;)
K.

58. Data: 2007-08-29 20:40:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> siedziec (kazde osobno) przed kompem..;)

A jak zacznie i prąd oszczędzać? ;-)

Qra, czarnowidzę czarno...

59. Data: 2007-08-29 20:45:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to nad czym tu się jeszcze zastanawiać? On ma być dobrym ojcem, mężem nie
> jest.

Z jakiegoś powodu Kasia chce z nim być. Może ładny jest :-)

> Chcesz dziecku pokazać żywą choinkę, zabrać je do zoo, na wakacje, na lody,

Kupi za swoje (co można doczytać w wątku "sytuacja patowa").

> chcesz pokazać rodzinne ciepło? Zrób to sama, on tego za Ciebie nie zrobi.

No i zrobi to sama. Po męczeńsku.

Qra

60. Data: 2007-08-29 20:48:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:fb4lcs$tlr$5@node2.news.atman.pl...

> Z jakiegoś powodu Kasia chce z nim być. Może ładny jest :-)

Co z tego, że ładny skoro nietykalny z tego co pamiętam:)

> Kupi za swoje (co można doczytać w wątku "sytuacja patowa").
> No i zrobi to sama. Po męczeńsku.

To na cholerę jej taki balast skoro zrobi i kupi za swoje.
Po co trwać w związku dla dziecka, które dosyć szybko zrozumie, że
związek rodziców to jakaś bujda i nieporozumienie.

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.
S.J.Lec

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?