pieniadze w malzenstwie

41. Data: 2007-08-29 17:57:38

Temat: Re: pieniadze w malzenstwie
Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale to Ty walczysz o zachowanie swojej niezależnej części.
> --

I niech walczy!

Kobieta, a szczególnie kobieta, która ma dziecko i wyjechała z nim do innego
miasta do mężczyzny (nawet, jeśli jest ojcem dziecka), musi mieć niezależne od
mężczyzny pieniądze (np. odłożone na koncie), po to, by w jakiejś krytycznej
sytuacji móc chociażby zamówić taksówkę i pojechać na dworzec.

pozdr

Monika

42. Data: 2007-08-29 18:00:41

Od: "Idiom" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam!
> Ciekawa jestem Waszej opinii ...
> A oto moj dylemat.
<ciach>

Moim zdaniem, są takie sytuacje w życiu, kiedy dla dobra dziecka rodzice
powinni się rozstać.

I pisze to zarówno z perspektywy kobiety, która odeszła od ojca swojego
dziecka, jak i z perspektywy dziecka, którego rodzice nie rozeszli się "dla
dobra dziecka".

Nie siedzę w Twoim życiu, ale obserwując oba wątki - ja na Twoim miejscu
miałabym chyba zbyt wiele wątpliwości, by zdecydować się na drugą próbę.

Pozdrawiam i życzę Ci, abyś potrafiła ułożyć tak życie, żebyś zarówno Ty jak i
Twoja córka były szczęśliwe

Monika

43. Data: 2007-08-29 19:33:03

Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Adam Moczulski
> A to już zależy od tej kranówy, w Warszawie nie przejdzie, ale np w
>Złotoryi to jak najbardziej.

No popatrz. Piję kranówę (przegotowaną, w postaci herbaty) i żyję.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb LOOSE TEETH DON'T NEED MY HELP (Bart Simpson
`b K...@e...eu.org d' on chalkboard in episode AABF16)

44. Data: 2007-08-29 19:36:15

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):
> Lukasz Kozicki pisze:

> Tylko że jemu wcale nie zależy na wspólnym mieszkaniu.

Odniosłem przeciwne wrażenie. Czytałeś poprzedni posting
<f9g7cj$g9l$1@atlantis.news.tpi.pl> ?

> To jej zdaniem jest przekonać go że
> tym razem nie zostanie zrobiony w konia.

Ona jego w konia? To raczej on ją robi, tylko nie wiem w co...

Pozdr,
--
ŁK

45. Data: 2007-08-29 20:03:18

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Kasiu, a możesz nam coś dobrego napisać na temat swojego męża??
> Wiem, że wątek o pieniądzach, ale jakoś w Twoich wypowiedziach uderza
> wasza
> wspólna niechęć do siebie. On naprawdę nie ma żadnych pozytywnych cech, za
> nic go nie cenisz??
> --
> Elżbieta

polecam lekture (co by dwa razy nie pisac) mojego watku "sytuacja patowa" z
10 sierpnia.
Zreszta poruszam tu jakas jedna, konkretna kwestie i jaki ma sens przy tym
opowiadanie o jego pozytywnych cechach...ech... , no ale prosze - oprocz
tego , ze jest kutwa i liczygroszem, nie pije , nie pali, i jest domatorem.
pozdr.
kaska

46. Data: 2007-08-29 20:11:30

Od: "Kaska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Idiom" <i...@v...pl> napisał

> [...]
> miałabym chyba zbyt wiele wątpliwości, by zdecydować się na drugą próbę.
>
> Pozdrawiam i życzę Ci, abyś potrafiła ułożyć tak życie, żebyś zarówno Ty

Dzieki za przychylnosc.....
watpliwosci mialam tysiace, ale czulam...nie wiem, pod skora, ze musze
sprobowac.....chocby po to, zeby nigdy w zyciu nie zalowac, ze nie dalam tej
ostatniej szansy...naszej ..hmm...rodzinie. Ja wiem, ze to graniczy z cudem,
zeby sie udalo, ale - no po prostu , zwyczajnie, musialam sprobowac...nie
wiem, czy to rozumiesz.. Najgorsze teraz jest to, ze w tych wzajemnych
ukladach , teraz to widze wyraznie, tak malo uczuc, a tak wiele kalkulacji.
Za wiele.Z obu stron. To daje marne perspektywy, wiem to. Dalismy sobie rok.
Moze po prostu - czas pokaze.... Mysle, ze dla dziecka jednak warto
sprobowac, warto wykorzystac to, ze oboje chcemy sprobowac, chocby szanse
byly minimalne, to chyba jednak warto.
Pozdrawiam
Kaska

47. Data: 2007-08-29 20:15:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaska pisze:

> [...]
> tego , ze jest kutwa i liczygroszem, nie pije , nie pali, i jest domatorem.

Nie pije, nie pali i nigdzie nie łazi, bo to kosztuje, czyli jest
liczygroszem i kółeczko się zamyka. Matko boska kobieto życie ma się
tylko _jedno_ , a Ty się skazujesz na wegetację u boku jakiegoś
totalnego bubka.
Masz mieszkanie, on ma obowiązek łożyć na dziecko, znajdź pracę i
cieszcie się z dzieckiem życiem, zamiast się zastanawiać, czy Wielmożny
Pan da mi kasę na zakup rajstop....

--

Paulinka
Nie podcinaj gałęzi na której siedzisz, chyba że chcą cię na niej powiesić.

48. Data: 2007-08-29 20:21:54

Od: ps <b...@c...cyk> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Aug 2007 10:31:29 +0200, Qrczak napisał(a):

> Qra, normalnie nie wierzę, ale się z Tobą zgadzam :-)

A kiedy my sie nie zgadzalismy? ;)

Kri Z

49. Data: 2007-08-29 20:23:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ps" <b...@c...cyk> napisał w wiadomości

> A kiedy my sie nie zgadzalismy? ;)

Ciiiii.... ;-)

Qra, nie psuj mi imidżu

50. Data: 2007-08-29 20:25:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> no ale prosze - oprocz tego , ze jest kutwa i liczygroszem, nie pije , nie
> pali...

To co Wy będziecie wieczorami zimowymi robić? ;-)

Qra, nmsp

strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie
wypowiedz się- II
Podział majątku wspólnego.
wypowiedz sie jeśli chcesz?