pigwowiec- jak przetworzyc owoce

21. Data: 2004-09-14 07:09:50

Temat: Re: pigwowiec- jak przetworzyc owoce
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>
> po półrocznym moczeniu w spirytusie i wyborowej ?

Ja robię najpierw sok/syrop a potem nalewkę na nim.
Po pół roku to już śladu nie ma po niczym.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

22. Data: 2004-09-14 09:06:17

Od: "eltrin" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal"
bede mial okolo wiadra "cytrynek" pigwowca
> no i co najlepiej (jak)
> z nimi zrobic

Galeretki - do naleśników:

1 kg owoców (umyć z meszku)
750 ml wody
gotować 45 min.
Przetrzeć przez maszynkę do przecierania.(lub wycisnąc sok przez szmatkę
bawełnianą.)
1 l soku
0,5 kg cukru żelującego
Gotować 3 min.
Wlać do słoików Twist, zakręcić.

Tosia

23. Data: 2004-09-14 18:59:32

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ile to sloikow chcesz zmiescic w lodowce ? Tadeusz ma tego wiaderko !
A ja te wiory juz robilam i wiem jakie to jest. Pieczone w ciescie czy
serniku miekna.

24. Data: 2004-09-14 19:15:00

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

... robiłam wg Twojego przepisu ... hmmm...
a nalewka stoi i się przegryza już 11 miesiąc ;-)

pozdr
Ania

25. Data: 2004-09-14 19:22:27

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

> ... robiłam wg Twojego przepisu ... hmmm...

:-)

> a nalewka stoi i się przegryza już 11 miesiąc ;-)

I tak domowymi metodami więcej nie wyciągniesz z tych owoców jak 30-60%
"treści".
I nie tylko czas o tym decyduje.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

26. Data: 2004-09-14 20:25:42

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>
[...]
> jak chcesz to się z Tobą podzielę

Nalewką?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---
List wolny od wirusów.

27. Data: 2004-09-14 20:25:55

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> "treści".
> I nie tylko czas o tym decyduje.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

ja nie piję, to mi na "treści" nie bardzo zależy, ważniejszy jest dla mnie
smak i zapach
zrobiłam, bo chciałam spróbować, jak to jest, gdy się robi własne nalewki
obiecałam dzieciom, że zostawię im po butelce na ichnie osiemnastki (teraz
12 i 6)
nie wiem czy w tym roku zrobię czy nie,
jak będą owoce, to pewnie tak

28. Data: 2004-09-14 21:04:50

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>
> [...]
też ;-)

pozdr
Ania

29. Data: 2004-09-15 07:12:04

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Onet wrote:

> ... robiłam wg Twojego przepisu ... hmmm...
> a nalewka stoi i się przegryza już 11 miesiąc ;-)

Mojego? To albo ja się rąbnęłam, albo gdzieś po drodze
nastąpiły przekłamania :-( Zlej ją lepiej. Na owocach
ma stać 6 tygodni.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

30. Data: 2004-09-15 10:16:14

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4147eb45$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> Mojego? To albo ja się rąbnęłam, albo gdzieś po drodze
> nastąpiły przekłamania :-( Zlej ją lepiej. Na owocach
> ma stać 6 tygodni.

Hejka. W tej beznadziejnej sytuacji mogę zaofiarować koleżeńską
pomoc w wypiciu (nawet samodzielnie) tej zepsutej naleweczki. ;-)
Pozdrawiam pomocnie Ja...cki

Kiscien Waltera i ...wrzos
jeszze raz hibiscus
dżdżownice