piwo bezalkoholowe...

31. Data: 2012-07-12 21:17:41

Temat: Re: piwo bezalkoholowe...
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Stefan wrote:

> Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
> wiadomości news:a68q2sF1vbU1@mid.uni-berlin.de...
> To są wszystko piwa koncernowe, a koncernowe i pszenne na dodatek to można
> swiniom podawać zamiast młóta.Nie znasz czegoś smaczniejszego? Jakiś
> lokalny browarek?

Ee tam, koncernowe. Najważniejsze, by nie było holenderskie, albo twu,
amerykańskie. Falkensteiner i Wernesgrüner są dość małymi browarami i
całkiem niezłe są. Jeszcze masz np Löwenbräu, też smaczne. Lübzer podobno
lepsze, ale jeszcze nie piłem wersji zerowej.

Waldek

32. Data: 2012-07-13 12:05:47

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:a68t7lFq6rU1@mid.uni-berlin.de...

> [...]
>
> Waldek
>
> --
> My jsme Borgové. Sklopte ątíty a vzdejte se. Odpor je marný.

A skoro zeszło trochę na niemieckie piwa z mniejszych browarów.
To może kojarzysz jak się nazywa piwo (podobno jedno z lepszych
w tej okolicy) gdzieś z okolic Oberhausen (Duisburg, Dusseldorf czy Dortmund
zawsze myliły mi się te 3 miasta).
Kiedyś kiedy byłem u niemieckich znajomych pod Oberhausen zawieźli mnie
wieczorem na "bardzo dobre piwo". Był tam taki zaułek kilku uliczek
z kilkoma jeśli nie kilkunastoma piwiarniami gdzie podawano
wyłącznie TO PIWO.
Miało dość intensywny, gorzki, może trochę ziołowy posmak.

Ja wiem, że opis dość mocno ogólny, ale podobno to był
rarytas na który zjeżdżali się ludzie z okolic (piwo bodajże
trudnodostępne w innych regionach Niemiec).

33. Data: 2012-07-13 13:07:26

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 13.07.2012 14:05, schrieb michalek:
> [...]
> rarytas na który zjeżdżali się ludzie z okolic (piwo bodajże
> trudnodostępne w innych regionach Niemiec).

Trudno powiedzieć. W tamtych rejonach bywam dość rzadko, a w Oberhausen
chyba jeszcze nigdy nie byłem. Szukałem na ich stronach, ale znalazłem
jakieś 10 piw nieznanych w innych regionach. Z markowych może Jever albo
Holsten podpasi? Jever jest intensywny i gorzki. Jako marka
bezalkoholowa do niczego, ale normalne smakuje ok.

Waldek

Dobry parowar
Czy ktos probowal... (czyli wariacje herbaciane)
Uwaga.pl
Mlekomaty
Pomóżcie łakomczuchowi