Czy ktos probowal... (czyli wariacje herbaciane)

1. Data: 2012-07-04 00:02:20

Temat: Czy ktos probowal... (czyli wariacje herbaciane)
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

herbaty z chili? Ewentualnie może polecić inne składniki do herbaty
pikantnej (mieszanki z cynamonem niespecjalnie pragnę)?

Właśnie degustuję herbatę z mrożoną truskawką - im dłużej naciąga, tym
bardziej przypomina kompot :) Za to zapach - cudny.

No i ayran z tabasco zaliczony :D

2. Data: 2012-07-04 13:41:14

Temat: Re: Czy ktos probowal... (czyli wariacje herbaciane)
Od: maksjanka <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-04 02:02, Aicha pisze:
> herbaty z chili? Ewentualnie może polecić inne składniki do herbaty
> pikantnej (mieszanki z cynamonem niespecjalnie pragnę)?

w różnych herbaciarniach różnie się to nazywa:
herbata czarna
kardamon
pieprz
goździk
imbir
niekiedy chyba cynamon, ale ponieważ też nie lubię nabyłam składniki i
robię sobie różne warianty :)

3. Data: 2012-07-04 18:42:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-04 15:41, maksjanka pisze:

> [...]
> goździk
> imbir
> niekiedy chyba cynamon, ale ponieważ też nie lubię nabyłam składniki i

O, pieprz :) Zdaje się, że czerwony albo innokolorowy. Dzięki za
nakierowanie.

4. Data: 2012-07-04 19:04:50

Od: maksjanka <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-04 20:42, Aicha pisze:

> O, pieprz :) Zdaje się, że czerwony albo innokolorowy. Dzięki za
> nakierowanie.

ja daję czarny
ale spróbuję czerwony do czerwonej i trochę się boję, ale zielony do
zielonej :D

5. Data: 2012-07-05 22:41:15

Od: Dziadek <d...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aicha napisał:
> [...]
>
> Właśnie degustuję herbatę z mrożoną truskawką - im dłużej naciąga, tym
> bardziej przypomina kompot :) Za to zapach - cudny.

A z solą próbowałaś ?
polecam tak...
Woda kranówa odstana w krzemieniu.
Herbata jaką lubisz.
Po zaparzeniu [nie przed] dodajesz dwa kryształki soli himalajskiej.
Samo zdrowie i niepowtarzalny smak.
I jeszcze uwaga . Hasło "sól =biała trucizna" to slogan podobny do tego
"margaryna mleczna tania zdrowa i pożywna"

Dziadek

6. Data: 2012-07-05 22:54:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Jul 2012 02:02:20 +0200, Aicha napisał(a):

> herbaty z chili? Ewentualnie może polecić inne składniki do herbaty
> pikantnej (mieszanki z cynamonem niespecjalnie pragnę)?

Z tłuszczem baranim proponuję. Zagotowaną. Po mongolsku.

--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:

7. Data: 2012-07-05 23:02:40

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-06 00:54, Ikselka pisze:

> Z tłuszczem baranim proponuję. Zagotowaną. Po mongolsku.

Eee... wolę z pierożkami:
http://zimawub.wordpress.com/2011/05/05/mongolska-he
rbata-przepis/

8. Data: 2012-07-06 06:26:50

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tłuszczem baranim proponuję. Zagotowaną. Po mongolsku.

przyjaciele zachwalają ze zjełczałym masłem jaka (Tybet, Mongolia Zach) i
mocno ocukrzona.
pozdr
Stefan

9. Data: 2012-07-06 09:17:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Jul 2012 08:26:50 +0200, Stefan napisał(a):

> przyjaciele zachwalają ze zjełczałym masłem jaka (Tybet, Mongolia Zach) i
> mocno ocukrzona.

Ale to masło z jaczego mleka ma być :-PPP

10. Data: 2012-07-08 19:30:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-06 00:41, Dziadek pisze:

> [...]
> I jeszcze uwaga . Hasło "sól =biała trucizna" to slogan podobny do tego
> "margaryna mleczna tania zdrowa i pożywna"

Nie próbowałam. Ale ilość "magii" na stronie Młyna z Bogutyna (w kwestii
rzeczonej soli) przekroczyła moją zdolność pojmowania :)

Uwaga.pl
Mlekomaty
Pomóżcie łakomczuchowi
podróby a oryginałki