pizza knorr

1. Data: 2005-05-13 19:36:50

Temat: pizza knorr
Od: "akwaman" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy probowal ktos tej nowosci ?

2. Data: 2005-05-13 19:40:26

Temat: Re: pizza knorr
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

akwaman napisał(a):
> czy probowal ktos tej nowosci ?

trzeba byc idiota zeby cos takiego kupic...
nie probowal...
samodzielne zrobienie ciasta (odliczajac czas rosniecia drozdzy) trwa 15
minut...
Mars

3. Data: 2005-05-13 20:21:16

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:d6304f$33e$1@nemesis.news.tpi.pl...
> samodzielne zrobienie ciasta (odliczajac czas rosniecia drozdzy) trwa 15
> minut...

Przy uzyciu malaksera i drożdzy instant nawet 5 minut plus wyrastanie
ciasta.

pozdr

cherokee

4. Data: 2005-05-13 20:29:39

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy probowal ktos tej nowosci ?

jutro zdam relacje ,kupione dzisiaj .
p.

5. Data: 2005-05-13 20:59:41

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cherokee napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:d6304f$33e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Przy uzyciu malaksera i drożdzy instant nawet 5 minut plus wyrastanie

no prosze...
Mars

6. Data: 2005-05-14 10:33:35

Od: "Paweł R" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba byc idiota zeby cos takiego kupic...
> nie probowal...
> samodzielne zrobienie ciasta (odliczajac czas rosniecia drozdzy) trwa 15
> minut...

Dlaczego idiotą ?, wystarczy być ciekawym, spróbować chyba można co ? Mi
nigdy nie wychodzi takie ciasto żebym mógł je tak porozciągać żeby w
powietrzu tym rzucać (zawsze to jest coś jak twarda buła), bardziej musze to
wygniatać i wałkować. Może podpatrzył bym w tym knorze konsystencję ;), poza
tym zgadzam się, że szybciej jest samemu zrobić :P

Pozdrawiam.

7. Data: 2005-05-14 12:18:36

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł R" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego idiotą ?, wystarczy być ciekawym, spróbować chyba można co ? Mi
> nigdy nie wychodzi takie ciasto żebym mógł je tak porozciągać żeby w
> powietrzu tym rzucać

A myślisz, że tym od Knorra sobie porzucasz? Masz tutaj link do porządnego
ciasta i do roboty:

http://tinylink.com/?v6wYUfqRhI

pozdr

cherokee
oczywiście z ciastem na pizzę

8. Data: 2005-05-14 14:27:19

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy probowal ktos tej nowosci ?

zrobilam ,łatwo i przyjemnie ,ciasto dobre ale na 2 głodne osoby mała
wychodzi ok 30 cm średnicy ,1 cm wysokosci.
jestemz adowolona po raz pierwszy z pizzy własnoręcznej ,nigdy mi ciasto
nie wychodzilo.
cena na promocji ok 5 zł ,sa jeszcze knorr lasania i tortilla bez
promocji cena ponad 8 zł

p.

9. Data: 2005-05-14 20:58:12

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> [...]
> nie wychodzilo.
> cena na promocji ok 5 zł ,sa jeszcze knorr lasania i tortilla bez

no wlasnie...
maka (90 groszy)
drozdze (30 groszy)
woda (jakies grosze)
sol (marne grosze)
cukier (10 groszy)
na ciasto do duzej pizzy (oczywiscie takiej jak w hut czyli drozdzowej)...
nie wydam wiecej jak 1.50 pln...
na klasyczna plaska mniej niz zlocisza...
zdzierstwo !!!
Mars...
(jak kto chce rzuce przepis)...

10. Data: 2005-05-16 08:26:29