pl.sci.medycyna.moderated

31. Data: 2001-09-06 18:10:06

Temat: Re: pl.sci.medycyna.non-moderated
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bandurski napisał:

> Użytkownik "Magdalena Busk" <m...@h...com> napisał w
> wiadomości news:9n808d$llk$1@news.onet.pl...

> To samo mozna powiedziec o Adolfie Hitlerze, Wlodzimierzu Iliczu Leninie i
> np. Bret Easton Ellis (ta to drazy temat do boooolu).
> Niestety...

Szanowny Panie Tomaszu Bandurski,

wzywam Pana do natychmiastowego odwolania powyzszych tresci
w przeciwnym razie zawiadamiam jutro prokurature z uwagi na gloryfikacje
przez Pana ideologii nazistowskiej w internecie.

Oczekuje natychmiastowych przeprosin i odwolania powyzszych tresci.

Jacek

32. Data: 2001-09-06 18:52:42

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za czynnik RH. Poprzednio nie doszło?
Dominika

33. Data: 2001-09-06 19:02:01

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM napisał:

> Przepraszam za czynnik RH. Poprzednio nie doszło?

Dziekuje za przeprosiny.
Nic poprzednio nie doszlo.
Jacek

34. Data: 2001-09-06 19:50:12

Od: "Tomasz Bandurski" <d...@a...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> wzywam Pana do natychmiastowego odwolania powyzszych tresci
> w przeciwnym razie zawiadamiam jutro prokurature z uwagi na gloryfikacje
> przez Pana ideologii nazistowskiej w internecie.

Panie Jacku,
odpowiadam publicznie na prv email, bo poslal go pan takze grupe.

STANOWCZO STWIERDZAM ZE JA _P_O_T_E_P_I_A_M_ TRESCI ROZOWSZECHNIANE PRZEZ
W/W _P_S_Y_C_H_O_P_A_T_O_W_.
Jakkolwiek zaobserwowalem, ze wypowiedzi psychopatow bywaja atrakcyjne dla
nieprzygotowanych ludzi.

Tomasz Bandurski
P.S. na priv tez od teraz laduje pan w koszu, wiec laskawie odstosunkuj sie
pan ode mnie.

35. Data: 2001-09-06 21:10:05

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Bandurski napisał:

> [...]
>
> Tomasz Bandurski
> P.S. na priv tez od teraz laduje pan w koszu, wiec laskawie odstosunkuj sie

dalem Panu czas na odwolanie porownania z totalitaryzmem, nazizmem , Hitlerem do
konca dnia, czyli godziny 24.00
Jezeli Pan z tej opcji nie skorzysta, jutro zostanie powiadomiona o
przestepstwie prokuratura.
Panski wybor.

Wielu psychopatow w zyciu nie spotkalem, a nawet powiem ze nie spotkalem
zadnego.
Dlatego nie jestem zainteresowany poglebianiem wiedzy w tym temacie.

Czas plynie.
Godzina 23.09
Pozostalo Panu jeszcze 51 minut.

z powazaniem
Jacek

36. Data: 2001-09-07 10:28:25

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> konca dnia, czyli godziny 24.00
> Jezeli Pan z tej opcji nie skorzysta, jutro zostanie powiadomiona o

Ty tez obrazasz ludzi porownujac czy posadzajac ich o alkoholizm, o
reklamowanie alkoholu, o pobieranie prowizji za sprzedaz alkoholu.
Mysle, ze nie powinienes tak sie oburzac jesli ktos i Ciebie obrazi.

JN
Krakow

37. Data: 2001-09-07 13:04:34

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowak napisał:

> Ty tez obrazasz ludzi porownujac czy posadzajac ich o alkoholizm, o
> reklamowanie alkoholu, o pobieranie prowizji za sprzedaz alkoholu.
> Mysle, ze nie powinienes tak sie oburzac jesli ktos i Ciebie obrazi.

Pani ideologia mnie zadziwia.
Czy Hitler, Lenin i inni przywodcy systemow totalitarnych tym sie zasluzyli
ludzkosci,

ze nie popierali alkoholizmu i promocji alkoholu, wbrew obowizujacemu ustawowemu
zakazowi reklamy alkoholu ?

38. Data: 2001-09-07 18:11:57

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <p...@p...onet.pl> nakibordził(a):

>Pytanie natury prawnej.
>Na jakiej podstawie osoby zagraniczne maja uzyskac prawo do moderowania krajowej,
>polskiej grupy dyskusyjnej ?
A na takiej że nie ma różnicy gdzie moderator mieszka. Taka jest idea
Internetu i Usenetu.

>Krajowe grupy dyskusyjne nie moga byc moderowane przez osoby z zagranicy, gdyz
>bedzie to naruszeniem obowiazujacego prawa i usenet FAQ.
ROTFL :-D
Nie mam pojęcia, gdzie ty znalazłeś takie fantazje, bo na pewno
nie w oficjalnym FAQ. A może zwyczajowo pokażesz fragment FAQ, w którym
jest zakaz moderowania krajowych grup dydkusyjnych przez osoby z
zagranicy.

>Nie widze tez powodu, dlaczego osoba zamieszkala za granica chce sterowac dyskusja
>na krajowej grupie dyskusyjnej i ja cenzurowac.
A powód jest taki, ze pojawia się wiel;u różnych oszołomów, którzy
zaśmiecają tę grupę..... :o(

>Mnie grupa medycyna odpowiada tak jak jest i nie widze potrzeby zmian,
>a jezeli kolega nospam chce cenzurowac dyskusje i promowac spozywanie alkoholi,
>dzialajac niezgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia Kanady,
>to zawsze moze sobie zakladac swoja grupe w chierarchii alt i moze ona byc
>moderowana, sterowana, dowolna.
Od tego jst RFD i CFV i na pewno nie ty będziesz o tym decydował.

>Nie widze powodu dlaczego grupa medycyna ma promowac spozywanie alkoholu.
>Czy krajowe ministerstwo zdrowia potwierdza taka potrzebe zdrowotna ?
A to już zahacza o obsesję. Naprawdę :o(

>Ma kolega nospam swoja grupe dyskusyjna, ma swoje forum, i powinno to mu
>wystarczyc.
Widocznie wnie wystarcza :o)

>Ale zeby mial sterowac wszystkimi krajowymi lekarzami, co im wolno napisac i kiedy
>to juz moze naruszac umowe integracyjna Polski z Unia Europejska,
>ktora wyraznie okresla obowiazujace standardy w zjednoczonej Europie,
>takze w zakresie ochrony zdrowia.
Powiedz, skąd u Ciebie takie chorobliwe domysły? Czy Ty masz może jakieś
kompleksy z dzieciństwa (bo z tego co piszesz, wnioskuję, że gówniarzem,
za przeproszeniem, nie jesteś)

>Jezeli proba moderowania krajowej grupy medycyna przez osoby zagraniczne bedzie
>kontynuowana
>zwroce sie o ochrone prawna dla tej grupy do komisji unii europejskiej.
ROTFL :o))))))))))))))))))))))))
To powiadom jeszcze Policję, czy tez prokuraturę, bo przecież
> [...]
zagranicy, gdyz bedzie to naruszeniem obowiazujacego prawa"

>Ale nic nie stoi na przeszkodzie w utworzeniu podgrupy, ktora moze byc dowolnie
IMHO zupełnie bez sensu. Nawet w RFD nie przejdzie.

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Zażółć gęślą jaźń" - by ISO-8859-2

39. Data: 2001-09-07 19:29:00

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Kamil_=27Raczek=27_Raczy=F1ski?= napisał:

> Jacek <p...@p...onet.pl> nakibordził(a):

> A na takiej że nie ma różnicy gdzie moderator mieszka. Taka jest idea
> Internetu i Usenetu.

Idea piekna ale nie sprawdza sie w medycynie, gdyz lekarz zagraniczny nie ma prawa
leczenia pacjenta krajowego i odwrotnie.

> [...]
> nie w oficjalnym FAQ. A może zwyczajowo pokażesz fragment FAQ, w którym
> jest zakaz moderowania krajowych grup dydkusyjnych przez osoby z

poza tym ze to grupa to jeszcze medycyna, a tutaj jest obowiazuje prawo wykonywania
zawodu
i tak, albo uznamy ze odpowiedz lekarza na usenecie to forma porady, konsultacji
i wtedy nie moze byc transgraniczna, albo jest lokalna
i wtedy zagraniczny lekarz znow nie jest upowazniony do udzielania transgranicznej
porady
i konkurowania z opinia lekarza krajowego, ktora jest wlasciwa miejscowo.

> A powód jest taki, ze pojawia się wiel;u różnych oszołomów, którzy
> zaśmiecajš tę grupę..... :o(

Niech ta osoba pozostanie zatem tam gdzie przebywa, gdyz moze jej sie zaczac zdawac,
ze

kazdy lekarz krajowy to przewciwnik i oszolom i trzeba go rejectowac.
A jezeli taki jeden oszolom chce byc cenzorem to niech zaklada sobie
100 grup usenetowych i niech je cenzuruje.

Nie ma potrzeby zeby ktos z zewnatrz cenzurowal dyskusje w kraju demokratycznym,
ktory
zniosl cenzure wlasnie po to, aby nie bylo cenzorow.

Przyklad Kssena jest tego przykladem.
Doswiadczony lekarz, z wieloletnia praktyka, musi szukac towarzystwa na grupach,
ktore
go cenzuruja i trepuja.

> Od tego jst RFD i CFV i na pewno nie ty będziesz o tym decydował.

W chierarchii alt nie ma RFD ani CFV.
Radze sie podszkolic.

> A to już zahacza o obsesję. Naprawdę :o(

Ja uwazam ze obsjesja jest promowanie spozywania alkoholu na medycynie
a nie promowanie abstynencji
i o ile pamietam ustawe o wychowaniu w trzezwosci, to nikt jej nie nazywal obsesyjna.
Zatem uwagi przedpiszcy sa obsesyjne.

> Widocznie wnie wystarcza :o)

To niech zalozy sobie 10 innych grup
byle nie niszczyl cenzura dotychczasowej grupy.

> Powiedz, skšd u Ciebie takie chorobliwe domysły? Czy Ty masz może jakieś
> kompleksy z dzieciństwa (bo z tego co piszesz, wnioskuję, że gówniarzem,
> za przeproszeniem, nie jesteś)

Nie wiem czy jestes gowniarzem, ale w zintegrowanej Europie okreslone zostaly
organy kompetencyjne w zakresie opieki medycznej, zostala okreslona struktura tych
organow
i jest ona europejska

> ROTFL :o))))))))))))))))))))))))

prawa obywatelskie w Europie sa prawnie chronione
a jednym z tych praw jest swoboda wypowiedzi , w tym na usenecie
zatem takie zapytanie skieruje do Brukseli gdy wystapi wyrazne usilowanie
cenzurowania
grupy dyskusyjnej medycyna,
gdyz takie cenzurowanie uznam za naruszenie moich praw i swobod obywatelskich.

> To powiadom jeszcze Policję, czy tez prokuraturę, bo przecież
> "Krajowe grupy dyskusyjne nie moga byc moderowane przez osoby z
> zagranicy, gdyz bedzie to naruszeniem obowiazujacego prawa"

Policja , prokuratura nie jest strona w sprawach naruszenia swobod i praw
obywatelskich,
w tym do swobodnej wypowiedzi w internecie, na usenecie
co wiecej,
trudno byloby znalezc jakakolwiek podstawe do wprowadzenia cenzurowania grupy
dyskusyjnej
szczegolnie teraz, gdy cenzura zostala zniesiona po wielu latach obowiazywania.

> IMHO zupełnie bez sensu. Nawet w RFD nie przejdzie.

To juz problem jej zalozycieli.
Mozliwe ze nie ma potrzeby jej zakladania.
No spam moze sie realizowac na swoim serwerze, moze tutaj,
moze sobie zakladac grupy alt, w dowolnej ilosci i bez niczyjej zgody.

Jest demokracja i ja mu jej nie ograniczam, zatem nie rozumiem, dlaczego mam byc
poddanym
jego zagranicznej cenzury, gdy ja zyje w demokratycznym kraju, ktory zniosl cenzure.

To jest jakas paranoja, ze ktos smie planowac cenzurowanie dyskusji na usenecie
i jeszcze dzialajac z zagranicy.

40. Data: 2001-09-10 17:26:57

Od: "Bazyl (Tatiana)" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

> [...]
zagranicy, gdyz
> bedzie to naruszeniem obowiazujacego prawa i usenet FAQ.

ja sie moze nie znam, ale z tego co wiem, to grupa seks-moderowana miala
moderatora z USA (jednego z moderatorow), i chyba nadal ma.
Tatiana

Leukocyty w moczu
gdzie slownik pojec medycznych - www??
inplant antykoncepcyjny
"Psychiatria kliniczna" - sprzedam
Nootropil - miedzynarodowa nazwa Piracetam ( instrukcja - tlumaczenie z rosyjskiego)