Re: plamy na orzechu

Data: 2004-08-16 19:35:59
Temat: Re: plamy na orzechu
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in message
news:cfpqbp$qf9$1@polsl.gliwice.pl...

> Skojarzyła mi się nazwa - pilścniowiec orzechowy, zdjęcie tutaj:
> http://www.muratordom.pl/6930_1225.htm

To nie to. Objawy obecnosci pilsniowca sa mi znane (nie znalem co prawda
wczesniej jego nazwy). Pilsniowiec moze atakowac tez orzechy czarne.
Ta choroba przypomina bardziej, jezeli chodzi o kolor, objawy wywolywane
przez kloszowca olchowego (na tej samej stronie jest wzmianka o nim).
Wyraznie porazona jest gorna strona blaszki lisciowej.

Pozdrawiam,
Bpjea