Re: płyta indukcyjna i płaskie dno garnków

From: Sierp <s...@n...netgrr>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: płyta indukcyjna i płaskie dno garnków
Date: Sun, 27 Dec 2009 11:24:37 +0100

Jo'Asia pisze:

> Nie pomyliło ci się ze zwykłą płyta elektryczną?

odpowiedzialem ci na pl.rec.kuchnia, ale widze tutaj tez posta, wiec
rowniez odpowiem

http://www.domosfera.pl/wnetrza/1,93228,5496707,Plyt
a_indukcyjna___plusy_i_minusy.html
"Jeżeli na kuchence położymy jakiś przypadkowy przedmiot (np. sztućce,
pokrywkę) - kuchenka nie będzie działać- specjalne garnki muszą być
idealnie płaskie aby kuchenka się włączyła."

Instrukcja obslugi do kuchenki indukcyjnej BergHOFFa zreszta
http://www.trenddecor.pl/photo/_pdf/instrukcja_obsug
i.pdf

"Naczynia nadające się do pracy z kuchenką indukcyjną
- patelnie z płaskim dnem oraz garnki o średnicy 12-26 cm z dnem
magnetycznym

Naczynia nienadające się do pracy z kuchenką indukcyjną
- pojemniki z wybrzuszonym dnem"

http://www.kobieta.pl/styl-zycia/mieszkanie/zobacz/a
rtykul/plyta-indukcyjna-w-kuchni-plusy-i-minusy/

"producenci zalecają do gotowania używać specjalnych garnków (ze stali,
z grubym dnem; muszą mieć idealnie płaskie dno, bo inaczej płyta nie
włączy się)"

Poza tym te garnki maja niby dzialac z kazdym zrodlem ciepla - tak
kuchnia elektryczna jak indukcyjna

Sierp