płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem

1. Data: 2008-08-19 11:10:33

Temat: płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem
Od: TC <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Tak jak w temacie. CHciałem zamontować płytę stalową na scianie
pomiedzy płytą elektryczną a okapem. w tym celu zostawiłem
nieobkafalkowane miejsce żeby taką płytą zamontowąc. Pech chciał że
taka płyta była dostepna w IKEI, ale niestety została wycofana ze
sprzedaży (jesli się nie mylę produkt nazywał się IMPERATIV)... Macie
może jakiś pomysł skąd taką płytę wziąć? ewentualnie moze ktoś mógłby
podać namiary na jakąś firmę w Warszawie która takie coś mogłaby
wykonać na zamówienie?? Niestety moje poszukiwania jak do tej pory
spełzły na niczym :/

pozdrawiam
Tomasz Chojecki

2. Data: 2008-08-19 13:38:47

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieobkafalkowane miejsce żeby taką płytą zamontowąc. Pech chciał że
> taka płyta była dostepna w IKEI, ale niestety została wycofana ze

Wg tego co pisza na stronie, to jest dostępna np na Targówku u Was.
Jeśli Ci powiedzieli w sklepie że wycofane ze sprzedaży to nic nie znaczy.

--
__________________________________________MAT_______

3. Data: 2008-08-19 13:40:22

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:48aacce9$1@news.home.net.pl...

A nie-sory. To jest szkło.

--
__________________________________________MAT_______

4. Data: 2008-08-19 14:55:54

Od: TC <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 15:40, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:
> Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
> [...]

A no wlaśnie szkło :/ Szukam własnie jakiejś hurtowni gdzie mozna cos
kupić. Jak narazie znalazłem kilka firm ale musze niestety kupić cały
płat 1 x 2 m :/ troszke za dużo jak dla mnie, nawet nie mam jak tego
przewieźć do przycięcia a na miejscu nie tną :/

5. Data: 2008-08-19 18:19:47

Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>płat 1 x 2 m :/ troszke za dużo jak dla mnie, nawet nie mam jak tego
>przewieźć do przycięcia a na miejscu nie tną :/

Nie wiem w jakich okolicach mieszkasz ale szukaj nie hurtowni tylko firm
zajmujacych sie obróbką
stali nierdzewnej (typu http://www.gren-pszczyna.com.pl/) bo chyba taka
chcesz kupic - wlasciwie nie podajesz spefycikacji tej stali ale w kazdym
razie w firmach tego typu bez problemu kupisz co chcesz i pocięte.

Aha jakby co: szczotkowane aluminium też wygląda ślicznie ;)

Pytanie dla tych co mają tego typu rozwiązanie: jak z utrzymaniem czystości
takiej stalowej/aluminiowej płyty w porównaniu do płytek ?

6. Data: 2008-08-19 19:39:36

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TC" <t...@g...com> wrote in message
c.googlegroups.com...
[...]

Tak naprawdę to jest płyta MDF z cieńką blachą na wierzchu .
Niegdyś były takie w IKEA ale tylko aluminiowe, u mnie sprawdziły się dość
umiarkowanie - było to trudno doczyścić, szczególnie z tłuszczu od smażenia.
Pytaj tam gdzie sprzedają płyty MDF czyli drewno a nie tam gdzie stal.

TomekD

7. Data: 2008-08-19 19:58:44

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pytanie dla tych co mają tego typu rozwiązanie: jak z utrzymaniem czystości
> takiej stalowej/aluminiowej płyty w porównaniu do płytek ?

Z utrzymaniem w czystości większego problemu nie ma. Taki nierdzewny albo
kwasoodporny metal jest z gruntu łatwy do czyszczenia. Gorzej jest z estetyką.
Polerowany na lustro, w wykończeniu drapane aluminium, jedwabisty mat albo
szczotka jest niesłychanie wrażliwy na wszystko. Rysuje się od samego patrzenia.
Mat i połysk idzie uszkodzić przez pocieranie palcem. Przywrócenie poprzedniego
stany, tak żeby widać nie było jest niemożliwe. Inna sprawa ze teraz te blachy
nie są drogie. Za arkusz ( 1mx2m) blachy nierdzewnej grubej na 1mm w zeszłym
tygodniu zapłaciłem 140 zł.

9. Data: 2008-08-20 13:25:31

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

ProfMetKol nie ma?
JaC

-----

8. Data: 2008-08-20 13:25:31

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

ProfMetKol nie ma?
JaC

-----

10. Data: 2008-08-21 12:01:59

Od: "Tomasz Chojecki" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> blachy
> nie są drogie. Za arkusz ( 1mx2m) blachy nierdzewnej grubej na 1mm w

Juz namiezylem jedną firmę gdzie moge kupić taką blache, tak jak napisałes
1x2m i jutro sie do nich wybiore. szkoda tylko że będe musiał gdzie indziej
przyciąć tą blachę, nie wiem jak będzie z przewiezieniem takiego kawałka.
Podzieliłbys się informacją jak zamontowałeś to na scianie? Jakie elementy
zastosowałes?

zmywarka - 1/2 wsadu
Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
Kuchenka Amica - opiekacz na on
Jaka farba do malowania okien?
sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący