Re: płyta stalowa międzypłytąelektryczną a okapem

Data: 2008-08-19 19:58:44
Temat: Re: płyta stalowa międzypłytąelektryczną a okapem
Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> Nie wiem w jakich okolicach mieszkasz ale szukaj nie hurtowni tylko firm
> zajmujacych sie obróbką
> stali nierdzewnej (typu http://www.gren-pszczyna.com.pl/) bo chyba taka
> chcesz kupic - wlasciwie nie podajesz spefycikacji tej stali ale w kazdym
> razie w firmach tego typu bez problemu kupisz co chcesz i pocięte.
>
> Aha jakby co: szczotkowane aluminium też wygląda ślicznie ;)
>
> Pytanie dla tych co mają tego typu rozwiązanie: jak z utrzymaniem czystości
> takiej stalowej/aluminiowej płyty w porównaniu do płytek ?

Z utrzymaniem w czystości większego problemu nie ma. Taki nierdzewny albo
kwasoodporny metal jest z gruntu łatwy do czyszczenia. Gorzej jest z estetyką.
Polerowany na lustro, w wykończeniu drapane aluminium, jedwabisty mat albo
szczotka jest niesłychanie wrażliwy na wszystko. Rysuje się od samego patrzenia.
Mat i połysk idzie uszkodzić przez pocieranie palcem. Przywrócenie poprzedniego
stany, tak żeby widać nie było jest niemożliwe. Inna sprawa ze teraz te blachy
nie są drogie. Za arkusz ( 1mx2m) blachy nierdzewnej grubej na 1mm w zeszłym
tygodniu zapłaciłem 140 zł.