Re: po ekstrakcji zęba

From: "Dunia" <d...@n...net>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: po ekstrakcji zęba
Date: Fri, 11 Jul 2003 17:07:34 +0200

>Może zamiast myc zastosuj płyn do płukania jamy ustnej, powinen być
>delikatniejszy i nic nie naruszy a jednocześnie działa dezynfekująco.

Mnie dentysta powiedzial, ze ABSOLUTNIE nie wolno co najmniej przez 24 godziny
plukac jamy ustnej poekstrakcji zeba.
Zeby mylam normalnie, omijalam tylko okolice wyrwanego zeba i bylo OK.
Co do jedzenia: wazne, zeby nie jesc jogurtow ani serow (bakterie) oraz
niczego, co ma ziarnista strukture (np. chleb z ziarnami).

Przy pierwszej ekstrakcji nie jadlam w ogole przez ok. 24 godziny i wszystko
sie ladnie zagoilo. Przy drugiej 'pozwolilam sobie' na szybszy posilek i,
prawdopodobnie wlasnie przez to, dostalam jakiejs infekcji, ktora ujawnila sie
jako zapalenie oka (6 tyg. meczarni). Trzeba wiec BARDZO uwazac, lepiej
przedobrzyc.

Aha, i oczywiscie przez kilka dni zero goracych i gazowanych napojow oraz
kofeiny i alkoholu.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl