Re: podklad

From: "Ania" <a...@b...wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: podklad
Date: Wed, 8 Mar 2006 09:09:45 +0100

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Próbki Loreala w szklanym opakowaniu?

A gdzie była mowa o próbkach? 'na próbę' to trochę coś innego... (można np.
używać podkład mamy przez lika dni - na próbę. Nie podejdzie to kupić inny.

> Ale jest bardziej aksamitny od jakiego podkładu?

Zapewne od tego, o którym pisała wyżej.
Widzisz, chyba lepszą opcją jest przeczytać posta zanim się na niego odpisze
(choć łapki tak się niecierpliwią...)

> Chyba masz problem.

No i już jesteśmy w domu :)
Właśnie za to lubię te grupę - zawsze znajdzie się dobra duszyczka, która
podpowie: "masz problem"

Jeszcze nie wiem czy z czytaniem ze zrozumieniem, czy z
> umiejętnością odpowiadania na zadane pytanie...

Jak się zdecydujesz to napisz. Jestem ciekawa werdyktu.
Swoją drogą, to naprawdę imponujące.... (pomijając, że przy okazji i
żałosne).

Pozdr.
Ania