podkładka pod rozbijanie mięsa ?

21. Data: 2007-12-09 11:01:18

Temat: Re: podkładka pod rozbijanie mięsa ?
Od: BoDro <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:

> Cholera... to w takim razie mam złą wiadomość. Zginąć nam
> przyjdzie, chlip...

a kto powiedział, że trzeba się poddawać szalonej konsumpcji?

http://niejedzenie.info/

--
Bogdan

22. Data: 2007-12-09 11:39:29

Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> Deskę drewnianą można myć w zmywarce nawet jak ktoś sie boi ze za dużo
> bakterii. Poważnie a mity o niszczeniu drewna... bez przesady.

z tym bym polemizował. Moja deska po jednym praniu w zmywarce rozpadła się
na tyle kawałkow z ilu była sklejona

23. Data: 2007-12-09 12:16:41

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hipcio pisze:
> Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> z tym bym polemizował. Moja deska po jednym praniu w zmywarce rozpadła się
> na tyle kawałkow z ilu była sklejona

Kupić deskę z LITEGO kawałka drewna.

24. Data: 2007-12-10 12:50:43

Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <y...@b...pl> napisał w wiadomości

> No nie wiem czy można... Moje drewniane deski, tłuczek, łopatka i łyżka
> włożone raz do zmywarki po wyjęciu nadawały się już tylko do wyrzcenia.
> Wszystko się porozsychało i popękało :( Od tamtej pory moje drewniane
> narzędzia kuchenne oglądają zmywarkę jedynie z zewnątrz...
> Pzdr
> magda

drewno impregnuje się olejem jadalnym i wtedy się nie zsycha i długo spełnia
swoją funkcję

--=olo=--

25. Data: 2007-12-10 19:36:57

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

--=olo=-- pisze:
> drewno impregnuje się olejem jadalnym i wtedy się nie zsycha i długo spełnia
> swoją funkcję

Jakim, z nazwy jadalnym?
pozdr. Jerzy

26. Data: 2007-12-10 20:16:44

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Jakim, z nazwy jadalnym?

Jadalnym, zjadalnym, kuchennym, kulinarnym. Byle nie maszynowym.

Ania

27. Data: 2007-12-10 20:43:44

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 12:01, BoDro <b...@l...pl> wrote:

> a kto powiedział, że trzeba się poddawać szalonej konsumpcji?
>
> http://niejedzenie.info/

Otóż;) ale ale jakby się zastanowić...nie jeść można, ale powietrze?
Ha. W nim to dopiero pełno bakterii i wirów;)

28. Data: 2007-12-11 14:16:49

Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z pamiętnika internauty.
Własność: 'Piotrek'
Wpis z dnia 07-12-2007:

> Witam
> zawsze rodzice używali drewnianych desekale w dzisiejszych czasach -
> bakterie, salmonella itp. podobno w drewnianych dekskach mnożą się
> straszliwie.
> No ale czego użyć w zamian ? Oglądałem w sklepie ale nic nie wygląda zbytnio
> solidnie.
> Ze schabowych nie zrezygnuję ! ;)

Widziałeś wątek pt: wynalazek - pomocy? Jakieś 10 watków wyżej :)
i wniosek z niego
http://www.mango.pl/products.php?akcja=spd&dzial=0&i
d=423&poz=

--
TomaSz.
http://www.kociezycie.net

29. Data: 2007-12-11 22:10:07

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Jadalnym, zjadalnym, kuchennym, kulinarnym. Byle nie maszynowym.

Tia.
Z czego sporządzonym!
Lepiej?
pozdr. wyciskająco Jerzy

30. Data: 2007-12-13 21:10:23

Od: " czeremcha" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Tia.
> Z czego sporządzonym!
> Lepiej?
> pozdr. wyciskająco Jerzy

Nieistotne. Ma być jadalny.

Czy olej maszynowy wyciska się z maszyn? ;-)

Ania

opinia nt WHIRLPOOL VT 256 IX
zarowka jarzeniowka swietlowka a halogen
lampka biurkowa na diody led
Ariston AQXL 105 co o tej pralce myślicie ?:)
piec dwufunkcyjny De Dietrich i termostat pokojowy