podkładka pod rozbijanie mięsa ?

11. Data: 2007-12-08 19:06:41

Temat: Re: podkładka pod rozbijanie mięsa ?
Od: "magda" <y...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" napisał w wiadomości
> Deskę drewnianą można myć w zmywarce nawet jak ktoś sie boi ze za dużo
> bakterii.

No nie wiem czy można... Moje drewniane deski, tłuczek, łopatka i łyżka
włożone raz do zmywarki po wyjęciu nadawały się już tylko do wyrzcenia.
Wszystko się porozsychało i popękało :( Od tamtej pory moje drewniane
narzędzia kuchenne oglądają zmywarkę jedynie z zewnątrz...
Pzdr
magda

12. Data: 2007-12-08 20:37:35

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Smażone bardzo niezdrowe. Przejdź na gotowane.

13. Data: 2007-12-08 21:09:59

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-08 21:37, Niejaki/a humanista (mruczus) bedac w
stanie euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Smażone bardzo niezdrowe. Przejdź na gotowane.

Ale za to jakie smaczne.
BTW na cos trzeba umrzec ;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

14. Data: 2007-12-08 23:26:25

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> a kiedyś to salmonelli nikt nie słyszał, wszyscy jedli kogel - mogel - i
> nic.
> A teraz ????

A teraz też wszyscy jedzą kogel-mogel, salmonelli jest mniej niż kiedyś,
zatruć jest dużo mniej niż kiedyś, ale za to dzięki mediom słyszysz o każdym
pojedynczym przypadku co powoduje u Ciebie rodzaj psychozy :)
Kiedyś nie słyszałeś, że w sąsiednim mieście 10 km od Ciebie, 5 osób zatruło
się salmonellą a teraz nie kupujesz drewnianej deski bo w TV powiedzieli że
gdzieś 700 km od Ciebie w zeszłym roku ktoś się zaraził......
Kup normalna drewnianą deskę, wyłącz TV a zaoszczędzony w ten sposób czas
poświęć rodzinie i znajomym - wyjdziesz na tym lepiej i bedziesz
szczęśliwszy ;)))

BTW - odkąd pamiętam to w kuchniach babć, mam, żon i znajomych deki były
drewniane i wszyscy żyli w nieświadomości grożącej im ze strony owych desek
zagłady ;))))))))))))

15. Data: 2007-12-08 23:40:00

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> bakterie, salmonella i
> No ale czego użyć w zamian ?

Kup podkładkę z takiej stali jak narzędzia chirurgiczne.
Do tego musisz niestety zainwestować w sterylizator chirurgiczny, ale nie
byle jaki z media-markt, tylko jakis markowy.
Możesz go też kupić na wyprzedaży w szpitalu tylkouważaj zeby był zgodny z
ISO2001.
Nie zapomnij o sterylnych rękawiczkach lateksowych do przyrządzania potraw i
o jednorazowych nożach żeby nie przenosić bakterii (najlepsze są skalpele).
Cały zestaw jak się dobrze postarasz możesz mieć za mniej niz 3000zł - to na
prawdę okazja i nie ma się co zastanawiać.
I pamiętaj że przyrządzanie potraw bez takich niezbędnych narzędzi stanowi
zagrożenie życia Twojego i Twojej rodziny !!

Wybacz tą "drobną" złośliwość. Ja rozumiem, że można popadać w skrajności,
ale jeśli ktoś nie jada z podłogi tylko ma normalną kuchnię, to drewniana
deska (redundancja :) ) plus ludwik plus kilka machnięć ściereczkę po
robocie załatwia sprawę w stopniu lepiej niż dobrym.
Plastikowe wynalazki są dobre na biwak (zarówno pod względem użytkowym jak i
estetycznym)

16. Data: 2007-12-08 23:54:19

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik pisze:

> Deskę drewnianą można myć w zmywarce nawet jak ktoś sie boi ze za dużo
> bakterii.

Można. Ale tylko raz.
Wszystkie moje drewniane deski pękały po umyciu w zmywarce :-(
Za to plastikowe coraz bardziej się wyginały.

Teraz mam szklaną i na razie jest ok.

Magdalaena

17. Data: 2007-12-08 23:54:39

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa <M...@b...xx> wrote:

> I pamiętaj że przyrządzanie potraw bez takich niezbędnych
> narzędzi
> stanowi zagrożenie życia Twojego i Twojej rodziny !!

A sama czynność jedzenia? Te tabuny bakterii w jamie ustnej?
Gronkowiec mieszkający zwykle w górnych drogach oddechowych????
Sondą dożołądkową, panie, tylko sondą! Albo dożylnie ;-)

J.

18. Data: 2007-12-09 07:20:49

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 00:54, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> A sama czynność jedzenia? Te tabuny bakterii w jamie ustnej?
> Gronkowiec mieszkający zwykle w górnych drogach oddechowych????
> Sondą dożołądkową, panie, tylko sondą! Albo dożylnie ;-)
>
> J.

Śmiem zaprotestować;) Sonda to jak nic żółtaczka ;) Dożylnie też nie
za bezpiecznie ...noo może np. sepsa?;) Czy co tam innego;)
Pozdr.

19. Data: 2007-12-09 09:42:13

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda pisze:

> [...]
> Wszystko się porozsychało i popękało :( Od tamtej pory moje drewniane
> narzędzia kuchenne oglądają zmywarkę jedynie z zewnątrz...

Dziwne, nie porozsychało sie nic i nie popękało. Ani jedno. Raczki od
noży, i inne akcesoria drewniane. Wazne by "decha" to był kawał dobrego
kuchennego drewna a nie jakaś sklejka.

20. Data: 2007-12-09 10:40:40

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa <c...@g...com> wrote:

> Śmiem zaprotestować;) Sonda to jak nic żółtaczka ;) Dożylnie
> też nie
> za bezpiecznie ...noo może np. sepsa?;) Czy co tam innego;)

Cholera... to w takim razie mam złą wiadomość. Zginąć nam
przyjdzie, chlip...

J.

opinia nt WHIRLPOOL VT 256 IX
zarowka jarzeniowka swietlowka a halogen
lampka biurkowa na diody led
Ariston AQXL 105 co o tej pralce myślicie ?:)
piec dwufunkcyjny De Dietrich i termostat pokojowy