Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu

Data: 2005-01-14 16:06:37
Temat: Re: polecam TVN Style - 'No to pięknie' w tym tygodniu
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

Uzytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisal w wiadomosci
news:41e7eca3$0$13754$ba624c82@nntp03.dk.telia.net..
.

> Zalezy. Pod choinke dostalam od meza pomadke Chanel w przepieknym odcieniu
> czerwieni (sama bym na to nie wpadla - chwala mu za to tak BTW) -
> Hydrabase 36 Lune rousse russet moon - podobno ten kolor to ich najwiekszy
> pewniak - maja go juz 10 lat (uslyszal w tv i poszedl objerzec) :D

no bo pisalam, ze wiekszosc, a nie wszystkie. na pewno jakies ich
sztandarowe zapachy czy kolory sa zawsze. ja nie moge przebolec, ze zapachy
na jakas okazje, limitowane edycje - szczegolnie udane, nie sa wdrozone do
powszechnej produkcji. takim hiciorem dla mnie sa:
- in love again - ysl - bodajrze zapach na 40-lecie firmy, niedawno
wznowiony, ale nie wiem, czy na stale
- remember me oraz forever and ever - diora - zapachy na waletynki w
poprzednich latach.

ja za te w/w zapachy oddalabym caly naklad chanel nr 5, opium i innych
"staroci":)